Uyduruk Prenses

''Gece gezmesi cicisi''


Bildiğiniz üzere tatil için biricik eşimle birlikte Türkiye'deyim..
1 haftalığına İstanbul'dayız ve herşey çoook eğlenceli gidiyor,maşallah:)
Sürekli bir yeme içme ve gezme halinde olduğumuzdan geçen haftasonu Ulus29 isimli süper şık ve harika boğaz manzaralı gece klubune gittik..
Sizlerle orada giydiğim fırfırlı H&M eteğimi ve şirin H&M şapkamı paylaşıyorum..
Bu arada minik bir dedikodu;mekanda Demet Şener ve İbrahim Kutluay çiftini gördüm.
Son derece sade giyinmiş,hafif makyajlı Demet'e bayıldım çok hoştu..
Mucks...

12 yorum..:

mughetto dedi ki...

Sende çok hoş gözüküyorsun :)

Duygu dedi ki...

Şapkanda,eteğinde sende çok cici görünüyorsun tatlım:)

Jokella dedi ki...

o şapka'dan ben de istiyorummm!
sevgilim, kardeşim, arkadaşlarım, noel baba duyun sesimiiiii:)

uyduruk prenses dedi ki...

mughetto;çok saol cnm mucks:)
duygu;teşekkürler:)
jokella;duyan duymuştur,inşallah alan olur:)

ZET Fashion dedi ki...

Çook tatlıııı :)

AiShA dedi ki...

Çok hoş görünüyosun prenses..

yıldız dedi ki...

Hoşgeldiniz İstanbula..

Gece gezme cicisi de süper;))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ulus 29 gibi bi yerde böle tatlı ve tarz olduğun için cesaretinden dolayı ayrıca beğendim:))

uyduruk prenses dedi ki...

z fashion ve aisha;çook teşekkürler:)
yıldız;sagol hoşbulduk:)
seda;çok teşekkürler mucks:)

Syhn dedi ki...

çok hoş!!
şapkana hele.. bittim!

pinkcandydream dedi ki...

cok şeker gozukuosun hosgeldın :)

GÜZİN dedi ki...

GÜZİN
ÇOK tatlı görünuosn şapka ve etek harikaaa olms:)