Uyduruk Prenses

''Hamile tişörtlerine bayılıyorum''





Hamile bayanların şirin ve espirili tişörtler giymesine bayılıyorum..
Hamilelik zaten tatlı bir hava katıyor ama bu tişörtlerle daha da bir cici oluyor hamileler.
Resimdekiler benim favorilerim..
Bunları giyeceğimiz günler yakındır inşallah diyerek mucks:)
(cafepress.co.uk)

7 yorum..:

benden, bizden... dedi ki...

süper seçimler bayıldım :)benim de vardı bir tane "i am not fat, i am pregnant" yazıyordu :)

Teknojest dedi ki...

Çok hoş ya ...
En güzeli de Baby loading olanıydı =)

PINK PRINCESS dedi ki...

Bende herkeste gördükten sonra nefret ettim resmen.Eşim almış iki tane evde giyiyorum.Ama bunlar farklıymış,tshirt baskısı yapan yerlere özgün şeyler yaptırılabilir.

Betül Özbir dedi ki...

tüühh bak doğurcam sayılı gün kaldı ben giyemicem görüyonmu hehe:))

Obelix dedi ki...

Ben de erkekler için bi tişört yapıcam: This is not a baby just belly:)

uyduruk prenses dedi ki...

pohpoh perisi;ay çok sekermiş:)
ehl-i blog;bence de o da şirin:)
pinkprincess;olsun yine de giy bence çokk şirin oluyorsunuz:)
meraklı beti;bi daha ki bebişe giyersin sen de:)
obelix;sana da böyle bir yorum yakışırdı diyorum:)

Jokella dedi ki...

Cafepress'in t-shirt sloganlarına bayılıyorum zaten:) baby loading hakkaten müthişmiş:)