Uyduruk Prenses

''Jessie Cave'in duyan gelmiş kıyafeti''


Jessie Cave'in puantiyeler,çiçekler ve yüzlerce renk barındıran bu kıyafetini görünce çok affedersiniz ama iğrenç dedim kendi kendime..
Sizler ne dediniz??
(oceanup.com)

9 yorum..:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kitsch'ler ikiye ayrılır. kötü kitsch, cool kitsch. bu tabi ki 1. şık..

Sevtap dedi ki...

evde bile böyle giyinemem yani :)

Ayşegül dedi ki...

evde temizlik yapıyomuş gibi =)
eline ne geçerse geçirmiş üstüne..
=)

zizim bizim dedi ki...

Eşimle konuşurken kullandığımız kalıplardan biri buna cuk oturdu. "doktor bu ne?" :)

İğne İle İplik dedi ki...

Bence kızın suratında da enteresan bir ifade var. Bence kendiside varlığını sorguluyoki.. ne giydiğine bakmamış bile:)

Zeynep dedi ki...

kötü ötesi,rüküş bile değil berbat!

newyorkglazer dedi ki...

ben nedense iğrenç,berbat değil de özgüvene bak be dedim ve tebrik ettim,başkalarının sözlerine aldırmayan biri olsa gerek :)

lily of the valley dedi ki...

Ben kendim için uyumsuz giyiniyorum derdim, bu korkunççç

Free Siyaset dedi ki...

depremden kaçmış gibi...