Uyduruk Prenses

''Kırmızı çamaşır uğuru''


Siz inanır mısınız bilmem ama yeni yıla girilen gecede yeni bir kırmızı iç çamaşırı giymenin tüm yıl boyunca şans getirdiğini söylerler..
Annemin de böyle bir inanışı olduğundan küçüklüğümden beri uygulanır tarafımdan:)
Faydalı oldu mu bilemiyorum ama şirin bir gelenek olduğu kesin..
Var mıdır sizin de kırmızı çamaşır uğurunuz,giymeyi düşünür müsünüz yeni yıl gecesi??
(lindex.com)

8 yorum..:

Ayşegül dedi ki...

Küçüklükten beri annem de ben de buna inanırız.. Ve evet her yılbaşı bu sevimli geleneği uygularız =)

AiShA dedi ki...

İnanıyorum bende prenses bizde bu geleneğe annemle uyanlardanız:)Bu arada mimledim canım seni bloguma bi uğra.

lily of the valley dedi ki...

Bizde de bu gelenek devam etmekte :)) Artık ben de Malta da bu geleneği devam ettireceğim...

Leah dedi ki...

Ben uğur getirdiğine inanmasam da giyiyorum, vesile oluyor bu yılbaşı kırmızı iç çamaşırı alışverişine :D

Dominika dedi ki...

bizde ailecek bu geleneği sürdürüyoruz.
:))

uyduruk prenses dedi ki...

ayşegül;evet bir basladı mı her sene yapılıyor demek ki:)
aisha;çook sagol ilk fırsatta cevaplıyacagım mucks:)
lily of the valley;maltada da sürsün gelenegimiz di mi ama:)
leah;evet iyi bir bahane alışveriş için de:)
dominika;200.izleyicim olmuşsun süpersin mucks:)

Dominika dedi ki...

nice 200 lere şekerim..
O zaman seni mimliyorum ben de :P
:))

Syhn dedi ki...

espri olsun diye giyebilirimm sadece.. bugün şöyle seksilerinden birine hediye aldım o da espri olsun diye :))