Uyduruk Prenses

''İsveç kraliçe ve prenseslerinin giysileri''




Hep Hollywood hep Hollywood olmaz ki canım,biraz da yaşadığım ülkenin önemli bayanlarının kıyafetlerini çekiştirelim istedim..
Geçenlerde yapılan ve İsveç için büyük önem taşıyan Nobel ödüllerinde ve yemek töreninde sevgili kraliçe Silvia ve prensesler Victoria(koyu saçlı olan) ve Madeleine'nin kıyafetlerini nasıl buldunuz???
Ben kraliçe dışındakileri beğenmediğimi söyleyebilirim.
Ama hepsinin ayrı ayrı taçlarını çoook beğendim,nasıl da güzel ve gösterişliler değil mi??
Yaa ben de istiyorum böyle taç,keşke uyduruk değil de gerçek prenses olsaydım:)
(svenskdam.se)

7 yorum..:

BLOOM dedi ki...

o sarıın prenses ne güzel bir insandır öyle.masallardan gelmiş gibi...

uyduruk prenses dedi ki...

bloom burda ki kızların çoğu öyle malesef ki:)

eb dedi ki...

Sen de bizim prensesimizsin (:

lily of the valley dedi ki...

İskandinavların bu güzelliği nerden geliyor bilmek istiyorum.Burada da yaşan çok İskandinav var ve hepsi birbirinden güzel...Kıskanıyorum!!

uyduruk prenses dedi ki...

eb;çoook tesekkürler iyi moral oldu bu bana:)
lily of the valley;yaa evet di mi hepsi mi güzel olur..ama elleri ve ayakları çok büyük çirkinler en azından buna sevinebiliriz:)

Taranis dedi ki...

Prenseslerin yanindakilerde bi okadar yakısıklıymıs :))

lily of the valley dedi ki...

Hmmm ben ona dikkat etmemişim..Bu durumda biz Türk kızları daha nariniz onların yanında :)