Uyduruk Prenses

''Gelme kış,geri git''


Buralarda,son zamanlarda eski senelere göre gayet iyi giden havalar malesef ki bugün birden buz gibi oldu..
Tam bir sıcak delisi olduğumdan bu durum moralimi bozmadı desem yalan olur.
1senedir İsveç'te yaşıyorum ama hala hava soğuyunca üzülüyorum,kar yağmasın istiyorum ve hava öğlen 3te
kararıyor diye sinir oluyorum..
Anlaşılan benim kışa alışmak için bir 3-4 seneye daha ihtiyacım var:)
Mucks..
(weather.msn.com)

3 yorum..:

Obelix dedi ki...

AAAAA, niye öyle diyosun U.P ciğim, oralar da öyle güzel yani, Ankara normallerin üstünde seyrediyo bu arada:)

Profösör dedi ki...

Bir atasözü vardır; "Kış kışlığını, puştluğunu gösterir"miş. tedbiri elden bırakmamak gerekir.

Obelix dedi ki...

Atasözünde bi eksiklik var galiba, bu haliyle pek anlamlı değil:)