Uyduruk Prenses

''Lady Gaga saçı için buraya''


Lady Gaga'nın fiyonklu saç modelini çok sevmiştim...
Sizler de beğendiyseniz aşağıdaki videoyu izleyip biraz uğraşla kendiniz belki de yılbaşı gecesi için yapabilirsiniz..
Tabii bunun için uzun saçlarınız olması gerektiğini söylememe gerek yok sanırım:)
Mucks...

9 yorum..:

Sıla Yılmaz dedi ki...

ben bi düğünde fiyonk şeklinde topuz yaptırmıştım ama lady gagadan görmemiştim.. chanel defilesinden kopyaydı :P

uyduruk prenses dedi ki...

eveet siu,düğün için süper cici olmuştur eminim:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

fiyonk topuzlara ben de bayılıyorum :)

Smyrnote Design dedi ki...

ben bunu denerim ama evde :):), çok şeker ya bende bu lady gaga nın bu saçını çok seviyorum.

Unknown dedi ki...

çok özendim ama:( benimkiler uzayana kadar lady gaga piyasadan silinebilir:P

uyduruk prenses dedi ki...

kristal küre ve smyrnote design;bence de çok seker bir saç modeli:)
cindrella;aynen benim de saçlarım kısacık yoksa kesin denerdim:(

selin dedi ki...

denedim ama fazla kullanışlı olmadığı kesin yada ben beceremedim:(
çünkü nerdeyse 1 şişe sprey kullanmama rağmen fiyonkumun ömrü sadece 45 dk sürdü:(
yine kuaför yolları göründü bana:)

saç videolari dedi ki...

meraba kızlar, daha önce konusu açılmış olabilir ama saç videoları diye bir site var ve içinde bir çok güzel saç modellerinin yapılış videoları var….. tavsiye ederim :) adresi http://www.sacvideolari.com

Adsız dedi ki...

LADY GAGA'mm bitanemm <3 onun gbi olabilmek için herşeyi yaparmm sağol :D