Uyduruk Prenses

''Karışık kazak''


Son dönemlerde moda olan ne varsa;püskül,örgü ve vatka bu kazakta birleşmiş....
Biraz fazla olmamış mı??
(stylecopycat.blogspot.com)

10 yorum..:

Jojee dedi ki...

vatkalar cidden çok hoşuma gitti listeye yazıldı denenecek:)
buarada haberturkte görmüşsün yazıyı anlamadım ben pek:)

uyduruk prenses dedi ki...

eveeet jojee,bugunki habertürk gazetesinin blog kösesinde okudum postunu:)

leyya dedi ki...

merhabaa .ne hoş yer burasıı.

zeynepin sesi dedi ki...

çok karman çorman be sanki..

Sevtap dedi ki...

adı gibi çok karışmış yaw

uyduruk prenses dedi ki...

leyya;merhabalar cook teşekkürler:)
zeynep ve karabıdıkım;aynen sanki biraz fazla olmuş

Obelix dedi ki...

benim çok hoşuma gitti nedense:)

Jojee dedi ki...

tatlım ben habertürk gazetesinde bakındım ama bulamadım geç kalmışım alamk için:(
sende varsa eğer bana fotosunu çekip yollayabilir misin?Bulamazsan yazan kişinin kim olduğunu söyleyebilir misin?Arşivlerimin arasına koymak istiyorum.Sana sıkıntı vermiyorumdur umarım:(
mail adresim: jojikmoda@hotmail.com

uyduruk prenses dedi ki...

jojee,ben resmini cekiyim ama hemen atamam sana makinemin kablosu isvecte cunku..
anca geri dönunce atabilirim resmini, haftaya ama kesin gönderirim mucks....

Jojee dedi ki...

tatlım sağol şimdiden merakla bekliyorum:) muck