Uyduruk Prenses

''Patates baskısı elbise''




Çocukluğumuzda patates baskısı yapmamış olanımız sanırım yoktur..
Ben bayılırdım açıkcası..
Dümdüz beyaz bir elbiseyi hepimizin bildiği patates baskısıyla değiştirme formülünü resimlerde görüyorsunuz..
Fikir şirin,elbise de fena olmamış gibi duruyor sanki..
Mucks...
(refinery29.com)

9 yorum..:

bozbek dedi ki...

bunu yapmak için içi sabır dolu bir yürek gerekiyor ...çok güzel ama bir yapan olup da hediye eder ise.:)

Matissera dedi ki...

çok süpermiş, ben yaparım valla, okul hayatım boyunca yok linoldü, yok gravürdü, ağaçtı derken bütün baskı çeşitleriyle uğraştım bu daha kolaya benziyor, sadece tekstil boyası almak lazım ama nerden ? :)

uyduruk prenses dedi ki...

bozbek;evet kesin super olur:)
matissera;kolay gelsin o zaman,heralde hobi malzemeleri satan yerde vardir...

Matissera dedi ki...

kumaş boyasıyla da olur, ben daire şeklini denemek isterim ya da kuru kafa falan yapabilirsem :P bakalım bakalım, yaparsam blogumda yayınlarım, derim ilham kaynağım uyduruk prenses ;)

Eva's Fashionland dedi ki...

hehe:)
değişik bir elbise olmuş.

GaTTa dedi ki...

cok güzel olmuş ama yapması gercekten zor olsa gerek. Yapabileni tebrik ederim ben =)

DB JUNK dedi ki...

Çok sempatik olmuş tebrikler. Bende stencil şeklinde yapıyorum:)

SOPHIE WEARS dedi ki...

that's amazing!!!!

zeynepin sesi dedi ki...

sabırlı olanlar yapsın vala,sanırım bana çok ağır gelir :)