Uyduruk Prenses

''Çinli arkadaşıma dolma yaptırdım''


Birkaç ay önce İsveçce kursunda tanıştığım Çinli arkadaşım Jessie,alışveriş yaparken dolma biber aldığımı gördü ve merak edip nasıl bir yemek olduğunu sordu..
Ben de ona ayrıntılı tarifini anlatan bir mail attım..
Jessie,erkek arkadaşı için yaptığı dolma biber yemeğinin resmini bana göndermiş ve tadını beğendiklerini eklemiş..
Böylece Çin dünyasında da dolma biberimiz denenmiş oldu..
Mutluyum,gururluyum:)

6 yorum..:

tosbagalar dedi ki...

Bizimde okurken milli duygularımız kabardı gözyaşlarımızı tutamadık, bizde seninle gurur duyduk:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Harika gözüküyor Canım, seni tebrik ederim bu lezzeti taaaa Çin'e tanıtmış oldun arkadaşın sayesinde:)) Sevgiler..

mergiz dedi ki...

bir biber dolması manyağı olarak uff diyorum, ağzım sulandı, ayrıca da türk mutfağının tanıtılmasından da gurur duydum ;)

Joey Potter dedi ki...

Woow süpersin :) Çin mutfağına dolmayı da soktun :)

uyduruk prenses dedi ki...

tosbağalar;ay çok ağlamasaydınız keşke çok üzüldüm:)
ballı cimcime;çok sağol cici yorum için mucks..
mergiz;aynen bayılırım ben de,mucks:)
joey potter;teşekkürler mucks:)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

şu saatte karnım aç olduğu için resimlere bakıp hayran kalıyorum. ama çinli arkadaşının domates olayını çözemediğini düşünüyorum.