Uyduruk Prenses

''Kıyafet puantiyeleme işi''


Sıradan bir kıyafetinizi biraz olsun değiştirme metodu..
Sevdiyseniz siz de deneyin,kolay gibi duruyor:)
Mucks...
(outsapop.com)

11 yorum..:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Süper gözüküyor bence.. Denemek istiyorum!!

kupia papalina dedi ki...

süpermiş!! bu tarz bişiyi bi mağazada görmüştüm pahalıydı baya:) Hemencik arşivime kopyaladım teşekkürler

Zeynep'in Evi dedi ki...

Aman Allahım ben bayıldım buna!

benden, bizden... dedi ki...

ben çok beğendim :)

SİHİR dedi ki...

aa çok hoşş yapıcaaaaam:)görmemi sağladığın için çook mersi

kurbakı dedi ki...

puantiyeleri nası bi kumaştan yapmalı acaba?

Stil Direktoru dedi ki...

Bayıldım balım deneyelim kesin

Stil Direktoru dedi ki...

Bu arada color boxlar scrap yaparken kullanılıyor dur bakim evde vardı sanırım heyoo

azzzra dedi ki...

kurbakı nın da dedigi gibi kumaş nasıl olmalı keçe olmak zorunda mı?
zorundaysa nerden bulurum :)

uyduruk prenses dedi ki...

keçe hem sert hem de şık duruyor bence keçe yapmalısın..hobi malzemeleri satan her yerde var azzra:)

azzzra dedi ki...

yarın olsada denesem :))
teşekkür ederim...