Uyduruk Prenses

''2.el kolyem''


Son birkaç senedir ülkemizde de oldukça popülerleşmeye başlayan vintage veya 2.el ürünler satan butikleri gezmeye bayılıyorum..
Özellikle de Stockholm'de severek gezdiğim Beyond Retro isimli,renk renk birbirinden güzel elbiselerini beğendiğim mağazayı seviyorum..
Ama 2.el ürünler satan bir yere girdiğimde burnuma gelen o garip kokuyla ve ürünlerin başkaları tarafından kullanılmış olma fikriyle oraları sadece gezip çıkıyordum...
Taa ki Galata'da girdiğim bir 2.el mağazasından bu resimdeki kolyeyi alana kadar..
Tabii ki bu kolyeyi önce güzelce bir dezenfekte edip öyle takmayı düşünüyorum:)
Belki de bu kolye benim için bir başlangıç olur ve devamı gelir....
Sizin vintage ile ilgili fikirlerinizi alıyım???

2 yorum..:

ZET Fashion dedi ki...

Harika!!

uyduruk prenses dedi ki...

teşekkürler z fashion mucks:)