Uyduruk Prenses

''Düğmelerim''



Bir sürü cici düğmem var ama  onlarla ne yapacağımı bir türlü bilemiyorum..
Resimdeki güzel kolyeyi görünce aa tam da benim düğmelerime göreymiş dedim..
Yapabileceğimden pek emin değilim ama belki birgün inşallah diyeyim:)
Sizin de böyle düğmeleriniz  varsa fikir olsun size de..
Mucks...
(stylebuble.co.uk)

7 yorum..:

Adsız dedi ki...

böyle güzel düğmelerim birikmiş olsa muhakkak yaparım :)

sesiber dedi ki...

Sağlam bir boyun lazım bu kolyeleri taşımaya. Fakat muhteşem görünüyorlar.

Sıla Yılmaz dedi ki...

düğmeler süper cnm, nerelerden topladın bunları bende paltomun düğmelerini değiştirmek istiyorum

uyduruk prenses dedi ki...

tesekkürler trendsandshopping ve sesiber:)
siucum;ben stockholmdeki bi hobi dükkanından almıştım bunları bence de çook güzeller:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

güle güle kullan canım :)

sonra yaptıklarını göster bize :)

kurbakı dedi ki...

bu hale nası gelir ki bu düğmeler? bence taşımak ve görünüm açısından bileklik daha iyi olur.

eda dedi ki...

harika düğmeler bayıldım-dikiş diken biri olarak güle güle kullanınız:))