Uyduruk Prenses

''Noel babadan dileklerim mimi''

Çoook sevgili Aisha beni mimlemiş;ben de yeni yılda noel babadan neler istiyorum'u cevaplamaya başlıyorum:

İlk dileğim sağlığıma kavuşmak...
Bunun için de bir bebişe ihtiyacım var..
Ama böyle boncuk gözlü olursa da tadından yenmez diyelim:)

Seyahat canavarı olduğumdan bu yeni yılda da görmediğim yerleri görmek,dünyayı gezmek istiyorum...

1 tanecik de olsa kıpkırmızı tabanlı bir Louboutin süpeeer olurdu...
Noel babacım,duyurulur:)

Beyaz iphone çoook cici geliyor gözüme..
Özellikle de bir sürü oyun yükleyip deliler gibi oynamak istiyorum.

Veee son olarak da biricik eşimle mutlu,sevgi ve huzur dolu bir yıl geçirmeyi istiyorum...
Tüm dileklerimizin kabul olması dileğiyle bu mimi sevgili style tricks,z fashion ve jojikmoda'ya gönderiyorum,mucks...
(babypicturesphotos.com)(polyvore.com)

10 yorum..:

AiShA dedi ki...

Umarım hepsi gerçekleşir prensescim:)

Style Tricks dedi ki...

Tum dileklerin bir bir gerceklessin insallah prensescim :) Bebis cok tatlıymıs, sizinki daha bile guzel olur eminim :)

uyduruk prenses dedi ki...

çoook tesekkürleer aisha,çok zevkliydi bu mim sagol:)
ully;,insallah canım hepimizin tüm dilekleri gercek olsun,ama bu bebiş güzel bunun gibi olsun harika olur yersiniz siz onu:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

dileklerin gerçek, mutluluğun da daim olsun canım!

selin dedi ki...

umarım senin ve hepimizin dilekleri gerçekleşir...

uyduruk prenses dedi ki...

seda;senin de canım inşallah:)
selin;eveeet lütfeeen:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

hepsi hepsi olsun inş..

ZET Fashion dedi ki...

Umarım hepsiiii hepsiiiii gerçek olur :) Teşekkür ederim mim için, bir düşüneyim sonra hemen yazmaya başlayacağım!

Haloş dedi ki...

1985 benim için unutamadığım en mutlu ve tüm dileklerimin gerçekleştiği bir yıldı.. 2010un da senn için öyle olması dileğiyle.. prensini ve seni öpüyorum..

uyduruk prenses dedi ki...

zeynep;hepimizin insallah:)
z fashion;bekliyorum cevaplarını mucks:)
haloş;bu sene de öyle güzel olur umarım mucks:)