Uyduruk Prenses

''Pembe gönlüm sende''



Dünyanın en mutlu kızları heralde bu resimdekiler olmalı:)
Özellikle de minik kızların pembeye olan aşklarını bilmeyeniniz yoktur..
5 yaşındaki kızının pembe sevgisini keşfeden JeongMee isimli sanatçı da böyle bir çalışmaya imza atmış..
Çok şirin gözüküyor di mi bu cimcimeler??
Mucks..

6 yorum..:

Adsız dedi ki...

ayyyyy gözüm yoruldu kız bakmaktan. çocuuun psikoojisinide bozar anacım bu kadar aynı renk:)

Öykücü dedi ki...

Bunlar benim evimde olsa kafayı tırlatırdım.Korkunç dağınık gözüküyor bence:)

Ama kızlar mutlu:)

Joey Potter dedi ki...

Çoook şirinler. Hem de çok.

Adsız dedi ki...

bir ben sevmiyordum herhalde pembeyi çocukken=)

Stil Direktoru dedi ki...

Bana mı yazdın bunu bende bu sabah hk kahvaltı takımı hayali kurdum ve yazdım da mırr :)

pinkcandydream dedi ki...

benıde boyle bır odaya koysunlar yaa:)) hıc sıkılmadan dururum .)