Uyduruk Prenses

''Hello Kitty severler bunu giyer misiniz?''



Kızların çoğunun özellikle de daha bir ufak olanlarının Hello Kitty sevgisini bilmeyen yoktur..
Bu mont heralde bu çılgınlığın son noktası falan diye düşünüyorum:)
Nasıl sevdiniz mi,bunu giyip sokağa çıkma ihtimaliniz nedir?
(kickette.com)

6 yorum..:

Sıla Yılmaz dedi ki...

ben bunu sabahlık olarak giymek istiyorum :))

selin dedi ki...

hello kitty yi çok severim ama mümkünse hiçbir yerde giymeyin giydirmeyin:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kabus gibi bi sey olmus bu :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

o diil de kızın gülüşü çok samimiyetsiz..

Haloş dedi ki...

Hello Kity'li çatlak uçuk palto mu sabahlık mı bornoz mu ne olduğu belirsiz şeyi evime bile sokmam ama görür görmez bayılacak kitty hayranı birini çok yakından tanıyorum. :) muck

Unknown dedi ki...

uyduruk prenses bu monta bayıldım ayıldım süperrrr...
istiyorummm