Uyduruk Prenses

''Spor zamanı''

Şu şirin şeylere bir bakın,süperler değil mi:)
Bu ara İsveçce kursumun yoğunluğu nedeniyle sporu baya bir bıraktım..
Bahara inşallah sezonu tekrar açmayı düşünüyorum..
Bu resimi görünce köpişler bile spor yapıyor bizler yapmıyoruz,tüh bize dedim:)
Değil mi ama??
Mucks...
(foki.se)  

6 yorum..:

Betül Özbir dedi ki...

hehe çok tatlılar ya:))canım bu arada yoktum bir süre gelinlik resmini yeni görüyorum süper tek kelimeyle çok yakışmış sana gelinliğede bayıldım ayrıca):)

ceydabural dedi ki...

çok komikler :)

Profösör dedi ki...

Sporunuzu asla bırakmayın. Bu yürüyüş de olabilir. evde kültürfizik de yapabilirsiniz. Sağlığınız daim olsun.

zeynepin sesi dedi ki...

hakkaten ha,utandım bak :)

uyduruk prenses dedi ki...

meraklı beti,çoook tesekkürler övgülerin için bu arada hoşgeldin..
fotoğraf penceresi ve zeynep;haklısınız valla hem şirinler hem de bizi utandırıyorlar:)
profösör;tavsiye için tesekkürler ama merak etmeyin ilk fırsatta başlamak istiyorum:)

Shiney dedi ki...

ahahah super :))