Uyduruk Prenses

''Şebnem Dönmez'in Rihanna saçı''


Şebnem Dönmez'i her zaman hoş bulmuşumdur.
Ama bu son saç modelini görünce 'Aman Allahım insan kendini bu kadar mı çirkinleştirebilir' demeden edemedim açıkcası.
Kısacık kestirdiği Rihanna saç modeliyle eski haline göre ne kadar da salaş ve itici bir görüntüye girmiş güzelim kızcağız.
Sizler nasıl buldunız bakalım bu saçları??
(haberturk.com)(hurriyet.com.tr)

7 yorum..:

Sevtap dedi ki...

sana kesinlikle katılıyorum arkadaşım.

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Şebnem dönmezi çok beğenirdim ama bu fotoğraftan sonra grek bile istemiyorum :)

Leah dedi ki...

Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin diyorum sadece

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bu yaştan sonra bu kadar radikal bi değişiklik ciddi bi özentilik belirtisi

Aslı dedi ki...

Depresyonda kesin:)) Normalde çok güzel ama... Kırmızı ruj bu kadar mı yakışır bir insana, her türlü saç rengiyle güzel görünür... Ama bu saçı artık son nokta olmuş...

Doorstepping dedi ki...

Sabah şekeri misin, marjinal misin? karar ver derler adama!
Sabah şekeri olmadan önce ünlü olmak için çektirdiği çıplak pozlarını da görmüştüm, o zamandan beri soğudum bu kızdan!

Kürksever dedi ki...

Yazık etmiş kendine. Ne güzel bir yüzü, harika bir gülüşü varken kendini asker kaçağına çevirmesine ne gerek vardı?