Uyduruk Prenses

''Otto Santral'deki tuvalet kapısı''



Tasarım ve ilginç ürünlere olan merakımı eski yazılarımdan da fark etmişsinizdir..
Yine güzel düşünülmüş bir fikri geçen gece gittiğimiz Otto Santral isimli hoş mekanda gördüm ve hemen blogumda paylaşmalıyım diye resimlerini çektim..
Gördüğünüz General Electric yazılı buzdolabı kapakları aslında bayan tuvaletinin kapısı görevini görmekte..
Görünce bayıldım resmen.
Düşününce buzdolabına girip tuvalet yapma fikri hoş gelmese de görünüm çok şirin:)
Sizce??

7 yorum..:

Zeynep dedi ki...

süper!!

pinkcandydream dedi ki...

ben burda yasayabılırım :) bayıldımmm

Eva's Fashionland dedi ki...

süpermiş gerçekten:)

lily of the valley dedi ki...

çok orjinal bir fikir :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şirin olmuş gerçekten hani bazen beyaz eşyacılar eskiyi getir kampanyaları yapıyor ya hep merak ederdim nasıl kullanılıyorlar diye, bu da güzel bir geri dönüşüm örneği olmuş üstelik

vintage peony dedi ki...

evet evet süpermiş hakkaten :)

EccE dedi ki...

Heyyy bende çok beğenip herkesle paylaşmak istemiştim hatta buda yazım (:


http://ece32.blogspot.com/2010/01/bole-cvl-cvl-bi-yerim-olsa-fena-m-olur.html

Kafalarımız aynı çalışıyo sanırım...
xoxo