Uyduruk Prenses

''Tırnak fuarı''

Tokyo'da yapılan 2009 Nail Expo'da sergilenen tırnaklar bana oldukça değişik geldi ve sizler de görün istedim:)
Japonya'da bu tarz tırnaklar kullanmak özellikle 15-25 yaş arasındaki kızlar arasında inanılmaz yaygınmış ve her hafta kızlar değişik bir model deniyorlarmış.
Ben Hello Kitty'li modeli pek bir şirin buldum..
Ama şu iğrenç derecede uzun tırnaklar ise midemi bulandırmadı desem yalan olur..
Bakalım sizler nasıl bulacaksınız??
(923now.com)

10 yorum..:

kupia papalina dedi ki...

bende güzelmi çirkinmi karar veremedim..
Ama ortada muhteşem bi sanat var..
Benim beceripte yapabileceğim bişi diil yaaw:))

mughetto dedi ki...

5.resimdeki tırnaklar süpermiş..
Bayıldım :)

Uzunlara gerçekten itici :/

Sıla Yılmaz dedi ki...

aynen japonyada delirmiş durumda insanlar bunlar için ama bana çokk uzak :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

oyy nedir bunlar ya..

Doorstepping dedi ki...

Ben bunları canlı canlı gördüm! Okula giderken dahi bazılarının tırnakları böyle!
Bazıları o kadar abartmış ki tırnaklarının üstünde neredeyse bir kütle taşıyorlar.
Tabi Japonlar zarif bir yapıya sahip oldukları için onlarda abartı durmuyor. Biz yapsak Bülent Ersoy gibi oluruz herhalde :)))

uyduruk prenses dedi ki...

mughetto;5.bence de güzel haklısın:)
kupia papalina;kesinlikle baya bir emek harcanıyordur cidden.
siu;öyleymiş evet japonlar deliriyormuş bunlara kısa olanlar şirin bence ama kim uğraşıcak:)
zeynep;değişikler ama di mi:)
doorstepping;onların minik tırnaklarında belki daha iyi duruyordur cidden:)

Betül Özbir dedi ki...

ayy zor olmuyomu ki bu tırnakları kullanmak yahu,ben takma tırnağı bırak hiç uzatmam bile ve hiç sevmem tırnak mikrop yuvası gibi geliyo bana ne kadar bakımlıda dursa:)

Smyrnote Design dedi ki...

Amanın bunlar ne böyleee :):) hello kittyliler çok cici ama pek kullanışlı değil :p

sedaca dedi ki...

insan rahat hareket ettiremez elini yahu :) ben koyu renk ojeyi sürdükten sonra neredeyse 1 saat dikkat ediyorum aman bi yere çarpmayayım iz olmasın diye, bunlar her an düşecekmiş gibi ya da fazlalık, kabarık ay ne biliiim çok beğedim ama kullamam herhalde :)

KokoSh dedi ki...

vuhuuuu çok çılgıııınnn