Uyduruk Prenses

''Barbie Gaga''



Bildiğiniz üzere Lady Gaga ne yapsa,ne giyse olay oluyor..
Resimlerde gördüğünüz üzere Lady Gaga'nın dikkat çeken saç modeli ve kıyafetlerini Barbie'lere uygulamışlar..
Görmeyeli Barbie'ler baya bir değişmiş,ne dersiniz??
(stylefrizz.com)

5 yorum..:

Hesionka dedi ki...

ya bunlar muhteşemmiş :D
elimdeki barbie'leri bu şekilde modifiye etmek istedim!!!

tatlım bir ara müsait olduğunda bana bir mail atabilir misin? sitende mail adresini bulamadım, sana sormak istediğim bir şey var da ;)

Ayşegül dedi ki...

Hepsi harika... benim olsun.. Çocukluğumuzun Barbie'si gittikçe modernleşiyor ve tarz değiştiriyor. Fena da olmuyor bence =)

Blogum Bakkal'da yılbaşı çekilişi var!
Beklerim..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çok güzelleşmişler Barbieler:)

uyduruk prenses dedi ki...

hesionka;kesinlikle yap sen daha güzelini yaparsın:)
aysegül;evet ben de istiyorum bunlardan:)
pinkymint;ciciler bence de:)

Ayshenur dedi ki...

deli hatun ama orjinal yani sewiorum
like it;)