Uyduruk Prenses

''Kitaplık içinde koltuk olur mu?''



Kitaplığınızın içinde bir koltuğunuzun olmasını ister miydiniz?
İçine girip kitap okumak nasıl bir duygudur bilmem ama şirin bir görüntüsü olduğu kesin..
Ben böyle değişik tasarımlara bayılıyorum..
Umarım sizler de beğeniyorsunuzdur..
Mucks..
(sakurah.net)

9 yorum..:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ıı ıhh beğenmedim..

AiShA dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
POLLYANNA dedi ki...

Ben bayildimmmmmmm, cunku benim en sevdigim okuma sekli kitapligin yaninda oturup okumak aslinda :))

Syhn dedi ki...

ay ne güzel olurr.. :))
isterdim benn..

zeynepin sesi dedi ki...

bence de güzel..

Joey Potter dedi ki...

süper bayıldım :)

komançi dedi ki...

kitaplığa yer ve pkitap okumaya zaman bulamayan ben gibiler için harika bir tasarım.
okuyasım geldi :)

AiShA dedi ki...

Tasarım çok güzel..

vintage peony dedi ki...

tsarım güzel de bana kal gelir, afakanlar filan basar :/