Uyduruk Prenses

''Hiç böyle Chanel takılır mı?''


Siz hiç güzelim Chanel çantanızı böyle bir plastik çantaya koyup kullanmayı düşünür müydünüz?
Açıkcası ben asla istemezdim..
Resimlerde gördüğünüz naylon Chanel çantada makyaj malzemesi,gözlük,ipod,parfüm ve minik çantanızı koyabileceğiniz alanlar mevcut..
Böyle bir şeyin tasarlanma amacı nedir bilemedim ama bana biraz görgüsüzce geldiğinden sevmedim..
Yine de ayy Chanel çantama birşey olmasın,kirlenmesin falan diyenler takabilirler ama:)

(thelipstickdiaries.com)

7 yorum..:

Doorstepping dedi ki...

bunu 1 kaç ay önce ben de yayınladım ama ben başka şekilde düşünmüştüm. Çantanın içinde aradıklarını hiçbir zaman bulamayan biri olarak, isediğini bulmanın en kolay yolu diye :)

Ha tabi bir de Türkiye'de yaşamamak lazım, malum kaptı kaçtı olaylarına malzeme olmamak için :D

uyduruk prenses dedi ki...

doorstepping;evet ya simdi sen söyleyince bloguna baktım,halbuki çok özen gösteriyorum aynı şeyleri paylaşmamaya orjinal şeyler bulmaya,neyse görmeyen varsa burda görsün bari diyelim mucks:)

... dedi ki...

ben bu chanel resmini gördüğümde satış paketi olarak düşündüm. yani içinde çanta, gözlük, farfüm vs. olan bir set. dışındaki plastik koruma paketi yani. eğer böyleyse çok hoş olmuş, süper bir hediye chanel set olur.

Doorstepping dedi ki...

Uyduruk prensescim, o hiç önemli değil canım. Aynı konuya bakış açıların farklılığı aynı ürünleri bile farklılaştırabiliyor. Bu güzel! :)

Bu arada son koyduğun yüzükler çok güzel :)

uyduruk prenses dedi ki...

victora;yok cnm bu çanta,evet senin dediğin gibi olsa süpeeer hediye olurdu en azından benim için:)
doorstepping;evet oldukça farklı yorumlamışız en azından,tesekkürler:)

Kaka Kuka dedi ki...

Popülizm'in ulaştığı son nokta bu olsa gerek .. Bak güneş gözlüğüm iphone'um ipod'um var .. Biraz daha yaklaş daha neler göstericem durumu :) Görgüsüzlüğün daniskası ..

Pelin P.A. dedi ki...

Hımm bence bu çanta benim ipod um vuuar, channel çantam ve parfümüm vuuuaaarrr diye hava atmak isteyen ablaları çok mamnun edecektir. Ben ise biraz gizlilik severim :D