Uyduruk Prenses

''Uğur böceği kanepeler leziz''

Siz hiç bu kadar leziz uğur böcekleri gördünüz mü??
Hem çok kolay hem de çok cici bu tarif için; krem peyniri,tuzlu krakerlere sürüp üzerine yarım kesilmiş cherry domates,baş kısımları için bir parça zeytin ve son olarak da bir kürdan sayesinde domatesin birkaç noktasına bal sürüp üstüne çörek otlarını yapıştırmanız yeterli..
Aşağıdaki resimden anlayacağınız üzere ben akşam gelecek misafirlerim için yapmaya başladım bile,siz de deneyin gayet basit..
Özellikle çocuklar veya benim gibi çocuk ruhlu olanlar eminim bayılacaklar,mucks:))
(yemeksenligi.com) 

10 yorum..:

Unknown dedi ki...

cidden çok şekerler:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gerçekten enfes gözüküyorlarrr. En yakın zamanda denemek lazımm :)

lazanya dedi ki...

ellerine sağlık en kısa zamanda bende yapacağım :)

Aslı dedi ki...

KOcaman gülümsetiyor insanı:) Ben de deneyeyim bunlardan!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bruscheta gibi. canım çektii! ellerine sağlık:)

Rh+ dedi ki...

harika,bende en kısa zamanda misafirlerime deneyeceğim ;)

Lokum dedi ki...

valla bayıldım, akşamki misafirlerim yaşadı :))

Unknown dedi ki...

süper olmuşlar :)

Duygu Fedakar dedi ki...

aa süperr benim niye aklıma gelmedi bu en yakın zamanda denicem bi domates bi zeytin tamamdır

cerenim.com dedi ki...

çooook lezzetlilerdiiii