Uyduruk Prenses

''Stockholm çok sıcak:)''

İnanmazsınız burada neredeyse Haziran başından beri havalar inanılmaz güzel gidiyor..
Hatta birkaç gündür 'üff çok sıcak oldu' cümlelerini duymaya bile başladım..
Tabii ki benim gibi bir yaz kızı ve sıcak canavarı bu durumdan acayip memnun:)
Eee havalar böyle güzel olunca burada yapılacak en iyi şey kumsala gidip güneşlenip,yüzmek oluyor..
Haftasonu gittiğimiz plajda resimlerde gördüğünüz kalabalık olunca resim çekmeden duramadık..
Nolur hiç gitmesin bu sıcaklar,hep yaz hep yaz olsun:)

5 yorum..:

Aslı dedi ki...

Ne kadar kalabalık öyle!

Beril Öke Gülen dedi ki...

ben de o çimlerde uzanmak isterdim, ortam çok keyifli görünüyor :)

minik dedi ki...

2008 Aralık ayında İsveç Hükümetinin davetlisi olarak Stokholm'e gelmiştim.Gün uzunluğu gündüz 3 saati geçmiyordu.Work Shop yaptığımız isveçli arkadaşlara Samsun'da aynı günlerde 8 saat gün uzunluğu olduğunu söylediğimde çok şaşırmışlardı.O yüzden bu güzel havayı görünce sizin adınıza sevindim...

uyduruk prenses dedi ki...

aslı;eveet cidden oyleydi..
beril;gel beklerim:)
minik;en kötü zamanda gelmişsin bir de yazın gel bayılacaksın:)

Adsız dedi ki...

merhaba ne güzel sıcak bir manzara kısmetse bende yakında evlenip geleceğim oralara tek endişem güneşi zor görebilecek olmam ama alışırım artık kasım ayında ordaydım kar manzaralarına bayıldımm....