Uyduruk Prenses

''Bir yaz akşamı''

Fark ettim ki bayadır sizlerle kendi resimlerimden paylaşmamışım..
Böyle kalpli falan da olsa uyduruk prenses bir arkadaş ziyaretine giderken neler giymiş bakın bakalım..
Mucks..

13 yorum..:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

süper bi kombin olmuş
ayrıca ayakkabılara ayrı bi bayıldım!!!

uğurböceği dedi ki...

çok cici olmuşsun bence.

Taranis dedi ki...

cokk güzel olmussun uyduruk prenses masallah,tarzına bayıldım ayrica orkide degil mi onlar cok güzel gözüküyorlar.. Birde kesinlikle sarı saçtan vazgeçmemelisin :)

renklendirhayati dedi ki...

Ayakkabılara bayıldımmm

uyduruk prenses dedi ki...

fashion passion,uğur böceği ve hertelden;tesekkurleer mucks:)
taranis;sagol cnm ben de cok memnunum bu ara sarı saçlarımdan,evet cicek orkide ben de bayılırım:)

Cerenicus dedi ki...

Çok beğendim, kombin de sen de süper olmulsun, elindeki çiçek ise ayrıca güzel görünüyo :))

cometa dedi ki...

ayakkabılar süpeer türkiyede de bulunur mu acabaa:)

uyduruk prenses dedi ki...

cerenicus;cook mersi:)
cometa;ben zaradan aldım kesin orda da vardır sen de al:)

cerenim.com dedi ki...

ayyyy çok heyecanlandımmm :))) buradaki çiçek şu an benim evimdeeeee....yaşasınnn!!!!tummen upp

Depresif Ayu dedi ki...

çok zarif bir bayansın. uyduruk prenses nick ini değiştirmelisin bence. victoria ve madeleine'den neyin eksik? :)

Depresif Ayu dedi ki...

çok zarif bir bayansın. uyduruk prenses nick ini değiştirmelisin bence. victoria ve madeleine'den neyin eksik? :)

Your style is your signature dedi ki...

kombine bayıldım ! İnsanın içini açıyor ,benım gibi etekleri nasıl giyicegine bır turlu karar veremeeyen biri için örnek olmalı! :)

B E L G Ü Z A R dedi ki...

Kombine süpr cnm ... <3