Uyduruk Prenses

''Kutlama mı yapsak?''

Pek sevgili cici kuşlarım,500.izleyicime ulaşmak üzere olmama ve 1.yılımı doldurmama az kalması şerefine sizlerle küçük bir kutlama mı yapsak acaba diye düşünüyorum..
Burada H&M'de acayip bir indirim var..
Hazır haftaya Türkiye'ye gelirken sizler için de İsveç markası H&M'den minik hediyeler getirme fikrime ne dersiniz??

13 yorum..:

uğurböceği dedi ki...

ne güzel canım daha nice izleyicilerin olur inş.hediye fikri süper olur. sevgiler

Beetle dedi ki...

herkes bayilir heralde:))

Cerenicus dedi ki...

Tanrım cennette miyim ne, garden collection'dan olsun ollur muuu ???

Aslı dedi ki...

Tebrikler:) Kimse de hediye için "Yok getirme, oradaki İsveçli çıtırlara bırak, ben istemem" demez herhalde:)

Taranis dedi ki...

Tebrik ediyorum Uyduruk prenses,daha nice 500.hatta 10bin. kişilere inşallah... Hergün ise geldigimde ve internette dolasma firsatini buldugum ilk anda gözatmak istedigim ilk blog sayfasi senin, güne enerjik ve sempatik entrylerinle başlamak ve devam etmek cok hoşuma gidiyor hatta bu bir alışkanlık oldu bende desem yeridir inan...Başarılarının devamını diliyorum canım

Adsız dedi ki...

istanbuldan yeni Ankaraya tasindim evlilik sebebi ile ve ne garip ki esimde istanbullu ve o Ankaraya is gereGI ATANDIGI ICIN GELDIK.SUAN BALAYINDA NEWYORKTA ARKADASLARIMIZLAYIZ.ve sanirim hediye fikri hic de fena olmaz hani...ben sizi baska bir blog sayfasindan sonra kesfettik min 5-6 aydir hergun koyacaginiz bir haber olurmu diye sayfanizi tikliyorum.yeni fikirler son moda haberler cok hosuma gidiyor.ve ankarada sizinle tanismak istiyorum...haberiniz ola.cok oper ve tebrik ederim.nice guzel insanlarin sizin sayfaniza uye olmasi dilegiyle...

uyduruk prenses dedi ki...

uğurböceği;cook teşekkürler:)
betül;ne güzel..
cerenicus;valla onların kaldığını pek zannetmiyorum ama bi bakmalı:)
aslı;iyiymiş:)
reyhane;yorumunu yanlışlıkla sildim pardon:( cok tesekkürler:)
taranis;yorumun beni ne kadar mutlu etti bilemesin.bir faydam olabiliyorsa gününü renklendirmeye ne mutlu:))
adsız;çook tesekkürler bu tatlı yorum için,inşallah:)

Depresif Ayu dedi ki...

Ben de hediye istiyorum :)

Sumru dedi ki...

Selam Uyduruk Prenses,

Styletricks deki yorumumu okumuşsun hatta izleyicim bile olmuşsun...ne kadar sevindim anlatamam:) Blogumu biraz daha aktif tutmalıyım sanırım...:( tembeliğe son diyorum kendime...
blogundaki bi çok yazıyı çook keyifle okudum ve okadar çok fazla ortak noktamız olduğunu düşünüyorum ki...Bunlardan bazıları:
#1: gezenti
#2: alışveriş canavarı
#3: sezen aksu delisi
#4: malesef migren :(--bu konuda bir çözüm bulursan bana haber vermeyi unutma--
şimdilik bu kadar ...
P.S: H%M fikri çok güzel blogda keyifli bir hareketlilik yaşatacaktır;)

Sevgilerle..

cukulata.alba dedi ki...

hele bı elın bos gel dilimden cekeceğin varrr.=))

reyhane dedi ki...

Selam,insanın bir kutlama yapacak nedeni olması ne hoşşş..Daim olsun..

mine dedi ki...

işte oldu 500. de benim : )
purofilden okuduğum çok tatlı bir pirenses hiç de uyduruk değil
sevgiler...

Ayshenur dedi ki...

kim hyr derki bole güzel bi teklife cnmm!heleki H&M yani:)