Uyduruk Prenses

''En cici flip-floplar''

Pek sevgili izleyenlerim şu parmak arası terliklerin cimcimeliğine bir bakar mısınız??
Birbirinden farklı temalarla süslü bu terliklerin daha değişik modellerini buradan inceleyebilirsiniz..
Ben bayıldım,hepsini hepsini istiyorum...

10 yorum..:

Adsız dedi ki...

Çok ciciler bunlar:)

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

hehehe çok gzller ya özellikle zeytinliyi ayrı bi sevdim:)))

Unknown dedi ki...

yeşil zeytine bayılırım müthişler:)

Gizzy dedi ki...

aman allahım ben bunlara bayıldım yaaa!!!

//SECHHILL\\ dedi ki...

Pokerli süper

Adsız dedi ki...

bunlar nerde satiliyor newyorktayim hemen almak istiyorummmmm ben uzumlu ve hayvanli olanlara bayildiiimmm

uyduruk prenses dedi ki...

adsız;hotflops.net adresinden nerede satıldığına bakabilirsin ama sanırım oralarda bulursun..

Adsız dedi ki...

tesekkurler buralarda bulunur belki ama cokkk sicakkkkk....bu arada h&m'forever 21 indirimde ...kacirmayin.

cerenim.com dedi ki...

yaaaa uyduruk prenseeeesimmm ne olur alalım bunnardan nefismişşşş

uğurböceği dedi ki...

BEN UĞURBÖCEKLİYİ ALAYIM.