Uyduruk Prenses

''Şirin bir İsveç evi''

Stockholm'deki şipşirin bir apartman dairesinden görseller bunlar..
Buralarda malesef öyle Türkiye'deki gibi 3 oda,4 oda evler bulmak çok zor ya da inanılmaz pahalı..
Mesela bu ev sadece 1 oda,1 salon ve toplam 61 metrekare..
Ben bu evde özellikle terasa bayıldım,ne keyifliymiş değil mi??
(freshome.com)

8 yorum..:

renklendirhayati dedi ki...

Harika yaa ne kadar aydınlık, beyazın farkı işte...

Berre dedi ki...

61 metrekare ama inanılmaz ferah ve aydınlık. Bizim büyük ama içini gereksiz ıvır zıvırlarla doldurduğumuz, insana yer kalmayan dairelerimiz gibi değil. Tam yaşanılası, bayıldım ^^

Fashionlicious Girl dedi ki...

ay harika bir ev cidden teras çok ciciymiş gerçekten

ArzuSonmez dedi ki...

cok cici cok seker!! boyle bir yazlik havasi var sanki evde ama genel anlamda cok tatli!!

Lilly Belle dedi ki...

isveçliler bu işi biliyo yaa

ddilara dedi ki...

tek kelimeyle bayıldım nefis bi yer tam hayalimde ki gibi hele o terastaki minderli bölüm muhteşem...darısı bnm başıma diyim artık...:))

Aslı dedi ki...

Teras çok hoş ama manzara ek içaçıcı değilmiş maalesef... Ama evin içine bayıldım ve terastaki tekneye benzer oturma alanı çok güzelmiş. Ben olsam orayı da beyaza boyardım herhalde:)

Duygu Fedakar dedi ki...

çok huzurlu bir ev dekorasyonuda çok güzel:)