Uyduruk Prenses

''19.07 kutlu olsun''

Bugün çok güzel bir gün çünkü pek sevgili biricik eşimle 2.evlilik yıldönümümüz...
Evlenip Stockholm'e geleli ve eşimle yuvamızı kuralı tam 2 yıl oldu..
İyisiyle kötüsüyle her zaman,her durumda bana destek olan,beni o içindeki sınırsız sevgiyle şımartan canım hayat arkadaşıma buradan koskocaman sevgiler,teşekkürler,öpücükler..Seni çooook seviyorum...
Bu arada sizlere daha önce bahsettiğim Triwa saatlerden biri eşimin evlilik yıldönümü hediyesi olarak benim oldu.Özellikle renginin güzelliğine bayıldım,her türlü kıyafetle hergün takabilirim:)
Mucks..

15 yorum..:

NiHal dedi ki...

tebrikler ve hayırlı olsun saat çok güzel:)
son temenni ise umarım 2'nin yanına bi 0 koyduğunuzda, sonra 20'yi 2'yle çarptığınızda da aynı heycanı mutluluğu bağlılığı hep yaşarsınız :)

amin diin kızlar..
amin.

Pelin P.A. dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun canım. Mutlu ve huzurlu nice yıllar diliyorum sizlere.

fioritamodatasarım dedi ki...

harika bi gün seçmişsiniz cnm evlenmek için ya bnm de hayalim koyu bi fenerli olarak 19.07 de evlenmek :) tebrik ederim sizi nice senelere inş...

memolininannesi dedi ki...

daha uzun yıllar aynı heyecanla bu tarıhı kutlamak ve daha uzun yıllar daha guzel daha cancanlı daha daha daha hedıyeler almak ve vermek ve bu ımkanlara ve daha fazlasına sahıp olmak duası ıle....

sevgıler

www.memolininannesi.blogspot.com

Aslı dedi ki...

Mutluluklaarr! Saatin de çok güzelmiş, güle güle kullan:)

кυρα кızı ♥ dedi ki...

Nice mutlu mutlu 2 , hatta 20 yıllara :)

Adsız dedi ki...

tebrik ederim, hediye de gerçekten çok hoş bir seçim, güle güle kullan

Lokum dedi ki...

tebrikler tatlım :)

Adsız dedi ki...

TEBRİKLER CNM NİCE SENELERE MUTLULUKLA GİRİN:)
BU ARADA SAAT SÜPER :))BEN DE 2 YILIMIZA GİRERKEN BUNDAN MI İSTESEM AMA TÜRKİYEDE VARMI Kİİİ??

ANTİGONE dedi ki...

birlikte nice mutlu yıllara canım ;D

Unknown dedi ki...

Aşkdolu nice yıllara:)

yeşim ertem dedi ki...

Böylesi sevgi dolu bir ilişki ne hoş...daim olsun !

berna dedi ki...

ömür boyu mutlu olun :)

cukulata.alba dedi ki...

nice senelere hep boyle mutlu olun

Stil Direktoru dedi ki...

Mıtluluklar güzel günlerde kullan :)