Uyduruk Prenses

''Gülben Ergen'in koyu renk saçları''

Gülben Ergen'in yeni koyu saç rengini büyük ihtimalle görmüşsünüzdür..
Nedense ben çok uzun süre açık renk kullanmış insanlar saç renklerini koyulaştırınca bir türlü beğenemiyorum veya alışamıyorum..
Hatta kendimde sarı saçlarımı koyulttuğum zaman baya bir süre beğenememiştim..
Sizler Gülben Ergen'in yeni imajını nasıl buldunuz bakalım??

14 yorum..:

mihrace dedi ki...

saçları yakışmış bence ama makyajı da değiştirince benim de gözüm alışamadı biraz.

STYLE M dedi ki...

bence daha genc görüntü kazanmis ,zayiflamista bence süpeeer olmus

aysegul in ny dedi ki...

koltuk altlarını gostermekten vazgectıgı gun saclarına yada makyajına odaklanabılıcem bu kadının sanıırım...

Ayshenur dedi ki...

yaa kadınının yüzü güzel oda kotarmış ama acık renk daha güzeldi sanki sarı saçlarından vazgecemeyen bi insan olrak bn bole düşünüyorum :)

Aslı dedi ki...

Ben sarıyken daha çok beğeniyordum, gözleri daha güzel ve bakışları daha yumuşak görünüyordu sarı saçla...

mine dedi ki...

bu kadında beni iten birşeyler ama çalışkan bir kadın hakkını teslim etmek gerek
saçları mı bugün böyle yarın öyle kimbilir neden değiştirdi : )

moda_kesh dedi ki...

ben bayıldım

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok hoş olmuş her iki rengide bana göre inanılmaz güzel taşıyor..Sarının gönlümde ayrı bi yeri var ama herzaman..Gülben çok güzelleşti güzelliğinin farkında şuan giyimi ,havası ,tarzı değişti olgunlaştı kendıne ne yakışacagını çok iyi biliyor bence! taktir edıyorum böyle insanları..Çoğu gibi maymuna benzetmıyor kendını en azından imaj uğruna :D

Fashionlicious Girl dedi ki...

bence sarı saçlı hali daha bir sevimliydi

İlayda dedi ki...

Sarı saçlı hali daha şekerdi ama arada bir değişikliğe de ihtiyaç var ve bu hali de yakışmış bence.

pelininstyle dedi ki...

Bence bu renk cok gitmemis:(

cerenim.com dedi ki...

sarışın hali kesinlikle çok çok daha güzel ve sevimliiiii

hande dedi ki...

bence gülben ergen her haliyle çok güzel ona bayılıyorum takipçisiyim tek kelimeyle süper

Adsız dedi ki...

MERHABA
GÜLBEN ERGENE HAYRAN BİR İZLEYİCİSİ OLARAK YAPACAĞIM YORUM ANCAK MÜKEMMEL OLABİLİR.SARI SAÇLARI NE KADAR ÇOK YAKIŞIYORSA KAHVERENGİYİDE AYNI GÜZELLİKTE TAŞIYABİLMİŞ.ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR KADIN.KENDİNE ÇOK İYİ BAKIYOR VE ŞAHANE BİR TARZI VAR.KENDİNİ YENİLEMEYİ BİLİYOR ÖZENLİ VE TİTİZ.EVLİLİĞİ İLE BERABER GÜLBEN ERGENDE BAŞLAYAN DEĞİŞİM ENTELLEKTÜEL VE OLAĞANCA SEKSİ.GÜLBENİ ÇOK DESTEKLİYOR VE ÇOK SEVİYORUM....