Uyduruk Prenses

''Kutlamalar bitti,H&M hediyeler sahiblerini buldu''

Veee işte o büyük an geldi...
Sizler için seçtiğim o güzelim H&M hediyelerimi sahiplerine kavuşturma zamanı..
Bu hediye verme olayı pek heyecanlı ve zevkliymiş,inşallah 1000. izleyicime ulaşınca tekrar yaparız diyerek 'random.org' sayesinde şanslı kişileri seçmeye başlıyorum..

1.hediyemizi,o şipşirin H&M kalpli gözlüğü kazanan alttaki 50.yorumun sahibi Sumru;
2.hediyemizi,mavi tonlarındaki saten H&M eteğin sahibi 18.yorum sahibi Jakobien;
Ve son hediyeyi,H&M renkli oje seti,makyaj çantası ve lip glossu kazanan 41.yorum sahibi Ozz oldu;
Tebrikler kızlar...
'uydurukprenses@gmail' adresine bilgilerinizi gönderiniz ki hediyelerinize bir an önce kavuşunuz:)
Mucks..

6 yorum..:

Adsız dedi ki...

sevgili uyduruk prenses çok mutluyum çünkü ilk defa bi hediye kazandım... bu güzel hediyeleri paylaşan temiz yüreğine mutluluk ve huzur dolsun...bilgilerimi gönderdim..sevgiler X))

ikoncan-frangrace dedi ki...

bana çıkmamış:(((oysaki ojelere ve lip glosa bayılmıştım:)

ikoncan-frangrace dedi ki...

oysakı ojelı hedıyeye bayılmıstım bana cıkmamısss:(((((ühüüü ühühüü ben de bir hediye kazanamıycakmıyım şu hayatta:((
siteyi tanımak güzel herşeye rağmen....

NEWYORK
NOT:takip ismimle yazımı gönderemiyorum:(((

Adsız dedi ki...

bana çıkmamış...oysaki ojeli hediyeyi çok beğenmiştim:(((((((((((((ühüüü ühüüü....
ama seni tanımak herşeye değer.çünkü site bana bir sürü fikir veriyor eğlendiriyor iş stresinden alıp götürüyor daha çok yazı daha çok resim ister oldummmm o derece:)))

bu arada NEWYORK benim fakat yazılarımı adsız gönderebiliyorum ne yazıkki...help meee:)

jakobien dedi ki...

oleyyy cok sevındımm hemenn bılgılerımı gonderıoumm

Sumru dedi ki...

woww...:o 5 sn önce öğrendim gözlüğü kazandığımı..süper bi duygu buuu... anlatamam...bu benim kazandığım ilk hediye çoooook teşekkür ederim uyduruk prenses.... nice nice 500 seyircilere...güzel ve keyifli yazılarına devam..