''Kutlamalar bitti,H&M hediyeler sahiblerini buldu''

Veee işte o büyük an geldi...
Sizler için seçtiğim o güzelim H&M hediyelerimi sahiplerine kavuşturma zamanı..
Bu hediye verme olayı pek heyecanlı ve zevkliymiş,inşallah 1000. izleyicime ulaşınca tekrar yaparız diyerek 'random.org' sayesinde şanslı kişileri seçmeye başlıyorum..

1.hediyemizi,o şipşirin H&M kalpli gözlüğü kazanan alttaki 50.yorumun sahibi Sumru;
2.hediyemizi,mavi tonlarındaki saten H&M eteğin sahibi 18.yorum sahibi Jakobien;
Ve son hediyeyi,H&M renkli oje seti,makyaj çantası ve lip glossu kazanan 41.yorum sahibi Ozz oldu;
Tebrikler kızlar...
'uydurukprenses@gmail' adresine bilgilerinizi gönderiniz ki hediyelerinize bir an önce kavuşunuz:)
Mucks..

6 yorum..:

ozz dedi ki...

sevgili uyduruk prenses çok mutluyum çünkü ilk defa bi hediye kazandım... bu güzel hediyeleri paylaşan temiz yüreğine mutluluk ve huzur dolsun...bilgilerimi gönderdim..sevgiler X))

ilkgün dedi ki...

bana çıkmamış:(((oysaki ojelere ve lip glosa bayılmıştım:)

ilkgün dedi ki...

oysakı ojelı hedıyeye bayılmıstım bana cıkmamısss:(((((ühüüü ühühüü ben de bir hediye kazanamıycakmıyım şu hayatta:((
siteyi tanımak güzel herşeye rağmen....

NEWYORK
NOT:takip ismimle yazımı gönderemiyorum:(((

Adsız dedi ki...

bana çıkmamış...oysaki ojeli hediyeyi çok beğenmiştim:(((((((((((((ühüüü ühüüü....
ama seni tanımak herşeye değer.çünkü site bana bir sürü fikir veriyor eğlendiriyor iş stresinden alıp götürüyor daha çok yazı daha çok resim ister oldummmm o derece:)))

bu arada NEWYORK benim fakat yazılarımı adsız gönderebiliyorum ne yazıkki...help meee:)

jakobien dedi ki...

oleyyy cok sevındımm hemenn bılgılerımı gonderıoumm

Sumru dedi ki...

woww...:o 5 sn önce öğrendim gözlüğü kazandığımı..süper bi duygu buuu... anlatamam...bu benim kazandığım ilk hediye çoooook teşekkür ederim uyduruk prenses.... nice nice 500 seyircilere...güzel ve keyifli yazılarına devam..