Uyduruk Prenses

''Kutlamalar başlasın,hediyeler dağıtılsın''

Eveet Uyduruk prenses'in 500.izleyiciye ulaşması ve yıldönümü kutlamaları için hediyelerim hazır,hatta gördüğünüz üzere sıraya girdiler sahiplerini bekliyorlar..
Stockholm'de yaşayıp da canım İsveç'imizin gurur kaynağı H&M'den hediye almamak olmaz diyerek 3 parça H&M hediye seçtim ve 3'ünü de farklı kişilere verip daha çok izleyicimi aynı anda mutlu mesut etmek istiyorum..
İşte sizler için seçtiğim ciciler;
1)H&M'den sevgi dolu bakışlar için,daha çok süs amaçlı kalpli güneş gözlüğü..(Takip edenler bilir aynısı bende var,çok seviyorum ve ne zaman taksam çok güzel iltifatlar alıyorum:)

2)Deniz rengi tonlarında tam da yaz aylarına yakışacak saten H&M etek..Bedeni M ama beli lastikli olduğundan S veya L bedenlere de uyacaktır..(Bu arada ufak bir tüyo;bu etekten bende de mevcut..Özellikle beyaz bir üst ve turkuaz kolyeyle kombinleyince çok hoş duruyor)

3)H&M'den cıvıl cıvıl renkli oje serisi,şirin bir lip gloss ve mini makyaj çantası..

Hediyelerimi beğendiyseniz,'ben de isterim bana ne,bana ne' derseniz yapmanız gereken çok kolay;
1)Haftaya Cuma'ya kadar sağ üstteki 'Uyduruk prensesi izlemek ister misiniz?'kısmından izleyicim olmalısınız,
2)Ve bu postuma canınızın istediği,blogla ilgili,havadan sudan,içinizden geçen herhangi bir yorum bırakmalısınız.(rica ederim sadece hediye için bırakılan mail,isim olmasın;bana pek hoş gelmiyor)

İşte bu kadar,haydi artık 'Uyduruk Prenses' adına kutlamalar başlasın:))

70 yorum..:

Adsız dedi ki...

ayyyyyy çok güzeller bayıldım...

keşke benim olsalar ..


not: Geçenlerde doğum günümdü umarım bana çıkar:P

Ezgi dedi ki...

Hediyelerin hepsine bayıldım:)kazanmayı çok isterim.Türkiye'ye de kazanan olursa göndermek senin için biraz zor olacak sanırım.ama yine de ben şansımı deniyorum:))

azzzra dedi ki...

Bane nee :) benim olunn :))

asoydan81@gmail.com

Unknown dedi ki...

hepsi birbirinden şeker :)

Cerenicus dedi ki...

ben de isterim ben de isterim :)))

Gizzy dedi ki...

bana da bana da:):):)ayyy eteğe bayıldımmm benn inşallah ben kazanırımmm sonra söz beyaz t-shirtle kombinleyip senin kulaklarını her yerde çınlatırım!!!:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

H&M diyince akan sular duruyor :)
nice yıllara

cerryy dedi ki...

ayyy yerim ben senin hediyelerini :))

şanslısın İsveçte sıcak bir yaz geçiriyosun, wakti zamanında temmuz-ağus. u orda geçirip bir kere bile şort giyemeden geri dönmüştüm :((

~~esra~~ dedi ki...

hem hediyeler, hem blogun hemde blogunun ismi çok renkli :)) ilgi çekici...
isimyok000@mynet.com

кυρα кızı ♥ dedi ki...

Daha bu yaştan başladım uyduruk prensesi takip etmeye :) - 13 -
Özellikle gözlük harika! Türkiye'de kolay kolay bulunmuyor böyle şeyler,hele bir de H&M .. Ahh ahh keşke uyduruk prenses ablacım bunlardan birini bana hediye etsee benim olsaa :)
Şimdiden teşekkürler ablacım :)

Unknown dedi ki...

bana ne bana ne hepsi benimmm :))))
gözlükler süperr

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Uydurukcum Prensescim uzun zamandır blogunu severek takip ediyorum hergün bir kere mutlaka açar bakarım :)
E senden de bir hediye kazanmak isterim tabi o yüzden talibim:)
Başka bir Ezgi arkadaşımız da yorum yapmış aynı kişi olarak algılanmayalım lütfen

EzgiTF
ezgitufekci@gmail.com

Adsız dedi ki...

bak buna yorum yaparim i$te :)

cicilerin hepsini cok sevdim ama burasi ve sen daha bir sevilesi $eylersiniz. 500. izleyici 5000 olsun, yine buralarda birlikte kutlayalim.

opucukler
{b.}

ANTİGONE dedi ki...

ama olmaz ki! böyle de yapılmaz ki! biz burda H&M'nin açılacağı günü rüyalarımızda görelim, kıvrım kıvrım kıvranalım "acaba bu sefer gerçekten açılacak mı?" diye.. üstüne sen bu hediyeleri dağıt... ben bir süre de bunları görürüm rüyamda artık!
bu arada nice 500 izleyicilere canım ;D

Lokum dedi ki...

hangisi bana çıksa acaba :)

glc dedi ki...

Bende istiyorum bende istiyorum


Nice senelere nice 5000'lere

zeynepglc@gmail.com

pamukseker dedi ki...

ayhhh ıste bu goslukk ya ınanmıyorum nolur benım olsunn cok ıstıyorummm
busra engel
angel.team@hotmail.com

Unknown dedi ki...

blogunu yenı takıp etmeye basladım ama her gun bakıyorum yenı birsey var mı dıye super bı blog hazırlamışsın umarım hedıyelerden bırıde benım olur:D

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

MrB öncelikle blogunu takip etmeyi çok seviyorum.. daha nice 500 lere :)

Hediyelerde harika bende varım :)

memolininannesi dedi ki...

ben hedıyelere talip degılım sadece blogunuzun yenı ızleyıcısıyım. blogunuz cok hos

Öykü dedi ki...

Selam, gozluk cok sirin, tam Lolita gibi. Optum.

fioritamodatasarım dedi ki...

secımler gercekten harıka :) gozluge resmen agzım sulandı hıc bu tarz gormemıstım kalp olanlar genelde kaba ve renklı plastıkten oluyolar kı bu hıc hos dııl bence.umarım sansım bu kez yaver gıder :) herkese bol şans

Unknown dedi ki...

geçende sen aldığını söyleyincede gözlüğe bayılmıştım gözüme takamamsamda başımın üstünde yeri var dahanice 500 . izleyicilere:D

Zeynep dedi ki...

merhaba bloğunuzun sessiz takipçilerindenim :) hediyeler çok hoş.. ben de çekilişe katılmak istiyorum.. tesettürlü olduğum için gözlüğün bana çıkmasını isterim açıkçası :) ama napalım kesmet.. ZEYNEP GÜLER

meltem dedi ki...

amanııın hediyelerin tatlılığına bakın=) Ben de istiyorum banane banane=)

meltem.ozzz@gmail.com

Celine dedi ki...

Yine eve geldim ve bilgisayarı açtığım gibi sık kullanılanlar listemdeki adrese tıkladım... her girdiğimde mutlaka nekadar güzeel diyeceğim birşey buluyorum bazen de ben daha takip etmezken var olan eski kayıtları inceliyorum... hep güzel hep ilginç...
içimden geldi... iyki varsın uyduruk prenses...

Celine dedi ki...

buaradaa gözlüğee bayılmıştım daha önce gördüğümdee! çok sevindim burada görünce.. hevesle bekliyorum şu h&m bi açılsaaa :)

Hi Spring Time dedi ki...

bütün hediyeler çok güzel çok zevkli seçimler. umarım 1000. seyircide de yorum yazarım buraya (:
ama gözlük bi başka güzeel (:

buket dedi ki...

şaka heraldeee hepsi birbirinden şekerr bende isterimmm hemde çokk
madmadamerocks@gmail.com

Beril Öke Gülen dedi ki...

gözlük, cool :)

Beril Öke Gülen dedi ki...

bu arada 500ün üzerinde izleyici, süper, tebrik ederim :)

Adsız dedi ki...

hediyeler çok güzel gloss ve ojeler bittim diyebilirim.benim olsunlar:)
izleyicin odum

Alice in Wonderland dedi ki...

Etegin aynisi bende de var ve zevkle giyiyorum :-) benim tavsiyemde üstünde beyaz birtane top cok güzel oluyor :-)

Bu arada Gözlükler gercekten cok sirin :-)

Lokum Hanim dedi ki...

Etege bayildim renkleri inanilmaz guzelmis... ne guzel bir yil olmus daha nice senelere hep beraber birde cok severek yakip ettigimi soylememe gerek var mi =)

uyduruk prenses dedi ki...

Uyduruk prenses;bir ricam var lütfen nickini değiştirir misin,insanlar tarafından karıştırılabiliriz,eminim kendine daha yaratıcı bi isim bulabilirsin..

mihrace dedi ki...

ne kadar cici hediyeler seçmişsin:)

anlatımını ve fotograflarını seviyorum. rahat, yapmacıklaşmadan yazıyosun gibi hissediyorum. bu posttaki anlatımın da aynen öyle mesela.

sevgiler.

Pixie dedi ki...

gözlükler çok güzeell !! zamanında blogunda görüp her yerde aynısını aramıştım ve tabi ki bulamamıştım. şuanda benim olması ihtimali bile beni çok sevindirdi:)

melda_9017 dedi ki...

bloğun tek kelimeyle süper...sıkı takipçilerindenim:)hep mutlu ve huzurlu olman dileğiyle başarılar...

meltem gsn dedi ki...

slm prenses :)
2. eteğe cidden bayıldım tam benlik aslında hepsi çok güzel...
bu arada ordaki ev dizaynları süper tam benlik; küçük olmasına rağmen çok ferah, spor ve sade görünüyo;)
senin bloğunu 4 veya 5 aydır biliyorum ve paylaşımların için de teşekkürler.
bi de aklıma gelmişken arkadaş ziyaretindeki yeşil eteğine bayıldm ve de bittim:)
sevgiyle kal:)

Adsız dedi ki...

o nasıl güzel bir gözlükkkk boşuna iltifat almıyor inan:)))
kazanan ben olurum inşallahhhh:)))))

Sanemiko dedi ki...

dünyaya o sevgi dolu gözlüklerin arkasından bakmak istiyorum!!!!!

wantthefashion dedi ki...

izlediğime pişman olmadıgım sayfalardan birisin dicem çünkü o kadar abuk subuk postun içinde doru düzgün takiplediklerimden biriside sensin...hediyelere kendinden de bi parça katmışsın ...dilerimlki o gözlüklerle hayata hep aşk dolu bak:D
s3d3f_ozsoy@hotmail.com

Adsız dedi ki...

wow hediyeler süpermiş...iphone uygulamalı yazını sevdim..güzel ve incelikli haberlerin var..neyseki hediyelerin adın gibi uyduruk değil XD şaka tabiki twitle izlemedeyim
aliartiran_6@hotmail.com

Unknown dedi ki...

çok güzeller :) kutlamalarınıza bende katılmak isterim zaten takip ettiğim bloglar arsındasınız:) daha nice izleyicilere...
www.seaofmls.blogspot.com
sea_of_mls@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya bunlar süpper hediyeler umarımki bana çıkar:)
kombinlerindeki ayakkabılara bayılıyorum...çok şanslısın çokkk
oslemumcu@gmail.com

bd dedi ki...

Blogunu her gün ziyaret ediyorum ve her postunu keyifle okuyorum:)Blogunu hep böyle cıvıl cıvıl görmek dileğiyle:)

Free Siyaset dedi ki...

Blogunu ilgiyle takip ediyorum. Pozitif ve doğal postlarını okuması keyifli oluyor... :))

Adsız dedi ki...

Zaten uzun zamandır takipteyim biliyorsun, çok da severek okuyorum postlarını, ama benim bir önerim var: kombinlerin çok başarılı ve ilham kaynağı olabiliyor, daha çok kombin hiç fena olmazdı ?? ;)

Çekiliş de süper, H&M müthiş olmuş, benim aklım gözlükte kaldı:) Umarım bana çıkar

Denizden Esintiler dedi ki...

Merhaba bu kadar geniş bir yelpazede bir blog yazıyorsunuz.Çok güzel.. Ev dekorasyonu,alışveriş,kombinler,sağlık okumaya doyamıyorum. Çok teşekkürler..

ebruerturk35@hotmail.com

Özlem'in Güncesi dedi ki...

'ben de isterim bana ne,bana ne' diyorum. klavem bzk zor yazıyorum ama hepsi arika. gönlün ne kadan zengin :) umarım bana çıkar. sağol :)

http://ozlemcekampanya.blogspot.com/2010/07/23-temmuz-uyduruk-prenses-ve-super.html

! POSH BUTİK ! dedi ki...

merhabalar uyduruk prenses; zaten izleyicindim, ben de katılmak isterim, hediyelerin hepsi birbirinden cici ama o etek beni benden aldı, hem modeli hem renkleri şahane:) sanırım H&M diyince herkeste akan sular duruyor:)) diğerleri de çok cicişler, nice 500lere sevgiler...

aysegul in ny dedi ki...

H&M'de neler var neler oluyor bana bir brief gecermisin yaa annem londraya gıdıyo onumuzdekı ay ve ben siparıs versem bıle kadın gormeden nası alcak:((
su ojelerden aldırabılırım mesela eheh:))

deZZyGum dedi ki...

hediyeler çok ciciymiş ba-yıl-dım is-ti-yo-rum(:

Sumru dedi ki...

Hediyeler çok özenle seçilmiş...güzel bir zevkin sonucu...500.kişi olamamdım bi kişiyle kaçırdım:( o zaman nice 501 kişilere diyorum;)) yurtiçi yurtdılşı moda alışveriş tatil gezi hiç farketmez yazdıklarını büyük bi zevkle okuyorum ..takiptesin;)

Selamlar...

ozgemici dedi ki...

içinizden geçeni buraya yazın demişsin, benim içimden geçen ilk şey "şu sevgi dolu şemsiyelerden de keşke bulabilsen bize oralardan" demek oldu.
ozge-kalayci@hotmail.com

Archferda dedi ki...

ben senin ne giydim postlarını çok beğeniyorum.. bu hediyelerinde senın elınden cıktıgı bellı,çok zevkliler.
500 izleyici senin bloğun için çok az bence eminim kat kat artar..

sevgiler..

JaleM dedi ki...

ben de isterim ben de cok cicilerden bi tane;)

gunde dedi ki...

gözlüklere aşık oldum:)

filfel dedi ki...

HEDİYLER HARİKA BLGUNU IZLYORUM VE SENDEN DAHA COK POST YAPMNI BEKLIYORUM SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

çok sıcak ve samimi bir bloğun var.1 haftadır keşfettim burayı.artık hergün bakıyorum ne var ne yok diye ayrıca hediye seçimlerin çok zevkli hepsi birbirinden güzel en çok eteği beğendim ben :)
her şey gönlünce olsunn :)))

bernosh dedi ki...

ilk önce sitenin ismi dikkatimi çekti sonrada bloğun kendisi.hep böyle devam et. 500 çoktan geçmiş 600 e doğru yol almakta izleyici sayısı bu arada :)nice 500 lere :))))))

ikoncan-frangrace dedi ki...

balayı için newyorktaydık...Hm de bu cicileri gördüm ve ojelerde aklım kalmıştı eşim malum yanımdaydı ve sıra beklemek konusunda arıza çıkardı:)))ahh erkekler.fakat ruj ve ojeye bayılmıştııım...çok cici.
HM süper bir yer...
ve çok düşüncelisiniz...

Unknown dedi ki...

ayakkabi ve cantalı saç modelleri cok ilginçmiş ama ben de senin gibi dantelli elbiseye bayıldım.keşke gözlükler bana cıksa(banane bana ne :) diyenlerdenim cok hoş gözüküyorlar. daha nice 500. izleyicilere..herkese bol şans encok da bana güzel haberini bekliyorum ( a-t_i-@hotmail.com )

Unknown dedi ki...

Uzun zamandır blogunu severek takip ediyorum, hergün bir kere mutlaka açıp bakıyorum :)
Bu arada hediyelerin de çok şekermiş, inşallah biri benim olur...

bebek kedi kız dedi ki...

Öncelikle nice 500.izleyicilere tatlım,sonrasında da o sevimli mi sevimli şirin mi şirin gözlük veya görür görmez denizin kokusunu burnumda hissettiren etek benim olmazsa çatlarım,patlarım,ağlarım.Bayıldım hepsi çok hoş ve umarım 2'sinden biri benim olur :)

Güldeste dedi ki...

gözlük süpermiş. bayıldım. header'ında hoş olmuş ayrıca.

pudra dedi ki...

mehaba canım, blogunu maalesef henüz keşfettim, hemencecik incelemeye aldım.Çok başarılısın hayatım.Benim de bir blogum var ama bir türlü yayınlanmadı.Yayınlanır yayınlanmaz bekliyorum canım.Umarım seninki kadar başarılı olur.Bu arada hediyeler süper;)Kazanacaklar çok şanslı.

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Bizde varız!!!
aycatugce@gmail.com

moda_kesh dedi ki...

bende çok istiyorum lütfen bana çıksın bananeeeeee ayrıca blogunuda uzun zamandır takip ediyorum çok sıcak samimi

Adsız dedi ki...

bendeeee bendeeee varımmm :=)