Uyduruk Prenses

''İnce dudaklılar dikkat''

Pek sevgili 'uyduruk prenses' okuyucularım,yeni keşfettiğim bir ürünü sizlerle de paylaşmak istiyorum ki sizler de eksik kalmayın:)
Ürünümüz Sephora marka dudak kalınlaştırıcı ruj..
İçindeki Capsaisine maddesi (acı biberin etkin maddesi) sayesinde dudaktaki kılcal damarları harekete geçirerek fark edilir bir şişkinlik sağlatan ruju sürdüğünüz anda dudağınızın alev alev yandığını hissediyorsunuz..
Dudaklarım biraz ince olduğundan bir arkadaşım tarafından önerilen bu ruju denediğim an etkisini gördüğümü açıkca söyleyebilirim..Hatta benim dudaklarım o kadar yandı ve şişti ki ruju silmek zorunda kaldığımı itiraf ediyorum..
Eğer siz de benim gibi ince dudaklardan müzdaripseniz ve bu biber yanması acısına katlanabilecekseniz Sephora'daki bu dudak kalınlaştırıcı Too Faced serisini mutlaka denemelisiniz..
Mucks..

5 yorum..:

//SECHHILL\\ dedi ki...

aa çok iyiymiş peki kalıcılığı nasıl? sürekli tazelememiz gerekiyor mu ?

Benhurum dedi ki...

hahaha acı ile gelen güzellik:))))

stuven dedi ki...

güzelmiş ama benim canım tatlıdır :)

uyduruk prenses dedi ki...

sechill;fena değil sanki biraz fazla yapışkan hatta:)
benhurum;aynen:)
stuven;ee güzellik zor iş ne yapacaksın:)

cerenim.com dedi ki...

:)))) bende çok memnun kaldım bu üründen...biraz şişirsede etkisi kısa sürede belli oluyor, 10 günlük kullanım sonrası daha da etkili bir sonuca ulaşılıyor :)) öpücüüüükkkk