Uyduruk Prenses

''Paparazzi clutchlar pek havalı''

Görünüşleriyle moda dergisini andıran bu güzellikler aslında birer clutch..
Gece çıkarken bu artistik çantaları alıp ortalıkta salınmak eminim pek havalı olurdu:)
Sizce de çok güzel değiller mi?
(thegiftemporium.co.uk)

8 yorum..:

Ayshenur dedi ki...

cnm ya sonuncu bnm olsunmu..bence bnm olsun..hadi hadi :)

azzzra dedi ki...

süpermiş valla :))

Adsız dedi ki...

EBAY da ETSY de magazine clucth diye aratmıştım 30-80$ arası fiyatları .Bizim minik kasabamızda bir butik getirdi 250 tl ye satıyor. Eminim osmanbey den eöminönünden bi yerden buldu ama nerden :S

Adsız dedi ki...

çok şahanelermş nerde satılıyorlar ki ben de ne zamandır bunlardan arıyordumm :/ [lara]

Beril Öke Gülen dedi ki...

bazıları çok güzel gerçekten :)

Rh+ dedi ki...

çok beğeniyorum paparazzi clutchları,ilk bilstore da keşfettim.
bilstore da satılıyorlar istanbuldakilerin dikkatine :))

aysegul in ny dedi ki...

bende annemden kalma italya'dan zamanında gelmiş bir harbers baazar olanı var ama baya yıpranıo kusekagıt oldugu ıcın doyamıyorum kullanmaya bunlarda baya guzelmıs bilstore nerde bu arada:))

nisa dedi ki...

cok sekermişlerrrrrrrrrr beniğmde olmalı:)