Uyduruk Prenses

''Selam..''

Selam cici kuşlarım...
Birkaç gündür sizlerle çok fazla ilgilenemedim çünkü canım İsveç'imizi bırakıp ailemin yanına Ankara'ya geldim:)
Aile sevgisini ve tekrar çocuk muamelesi görmeyi o kadar özlemişim ki açıkcası bir süredir bu ilginin tadını çıkartıyorum..
Şimdilik annemlerin Ankara dışındaki şirin evinde (bilenleriniz bilir Gölbaşı'nda) doğayla baş başa,son zamanlarda biraz yorulan ruhumu dinlendirerek ve önümüzdeki haftalarda eşimle yapacağımız tatil için alışveriş yaparak günlerimi geçiriyorum..
Bu arada sizler için aldığım H&M hediyelerim de tabiki benimle birlikte Türkiye sınırlarına girdiler ve hatta yarın sahiplerini bulacaklar,pek heyecanlı:)
İlerki günlerde de çok sık görüşemezsek beni şimdiden hoş görünüz diyerek hepinize mucks..

3 yorum..:

кυρα кızı ♥ dedi ki...

Gerçekten de heyecan dorukta :)
Çok şirin bir yermiş Gölbaşı.
İyi tatiller,mutlu anılarla geri dönersiniz inşallah :)

cukulata.alba dedi ki...

prensesım cok tatlısın

Adsız dedi ki...

blog yazıp da yüzünü kapayanları anlamıyorum. e bir fotoğrafta görünmüş yüzün ne olacak? tün dünya tanıdı seni! ya yüzünü gösterdiğin fotoğraflaru koy ya da içinde senin bulunmadıklarını. çok ama çok anlamsız!