Uyduruk Prenses

''Mis gibi leylak kokalım''

Yoksa siz de benim gibi leylak kokusuna bayılanlardan mısınız??
Evet,evet diyorsanız size güzel bir haberim var..
Bugün bir arkadaşım sayesinde senelerdir ayılıp bayıldığım o mis leylak kokulu parfümle Yves Rocher'de karşılaştım..
Bahar geldi mi 'hadi leylaklar çıksın',leylaklar ağaçların üstünde belirince 'hadi toplayalım eve koyalım' diye beni bir heyecan sarardı..Evin hep kullanılan bir köşesine o leylakları koyar,gider gelir koklardım..
Şimdi bu mis kokulu parfüm sayesinde yaz-kış bu kokuyu üzerimde hissedeceğim,oleeeey..
Hepinize leylak kokulu günleeeerr...

5 yorum..:

chunlibeauty dedi ki...

aynısından bendede vardı :D cok güzel kokuyolarr!!

Seçkin Deniz dedi ki...

Kuzenim kullanıyor gerçekten çok güzel bir koku..

Lenovo Warcraft 3 Ligi

Duygu Fedakar dedi ki...

merak ettm bi denemek lazım:)

Leylak Dalı dedi ki...

Yaşasın, kendim gibi leylak meraklısı birini daha buldum:)) Blog adımdan da anlaşılacağı üzere tam bir leylak delisiyim ve aynı parfümü keşfedip kullananlar arasındayım. Keşke kokusu biraz daha kalıcı olsa.
Sevgiler yolluyorum...

cerenim.com dedi ki...

kalıcıymış değil mi?