Uyduruk Prenses

''Yürüyelim arkadaşlar....''



Açık havada yürüyüş yapmak gibisi yok..
Hele ki stockholm gibi doğası süper,zırt pırt her yerden bi göl çıkan şehirde yaşıyorsanız daha da bi keyifli...
Tatilden döndüğümüzden beri açık havada spor yapıyoruz biricik eşimle..O spor salonlarının oksijensiz,bunaltıcı ortamından sonra süper geldi...
Bi yerde okumuştum uzmanlar hergün 10.000 adım atmanın sağlığa inanılmaz güzel etkileri olduğunu söylüyorlar.
Biz işe ilk olarak bi pedometre(adımsayar) alarak başladık.İnsanın önünde bi hedef olması daha da gaza getiren bi durum,ne de olsa sağlık canavarıyım:)
Fiyatları özelliğine göre artıyor normalleri çok uygun,zaten abartılıcak bi durum yok adımı saysın yeterli..

Yürüyüş yapmaya uygun bi park,bahçe bulup,rahat kıyafetler,uygun spor ayakkabı veee yanınıza bi arkadaşla(o yoksa ipod da kurtarabilir) hem sağlıklı olalım hem de şişko olmayalım.
Hadi bakalımmm.........

2 yorum..:

Style Tricks dedi ki...

Süper! Ben de istiyorum pedometre! :)

Free Siyaset dedi ki...

Fotoğrafa göre saat 4 olmuş ve sadece 41 adım atılmış... Olmuyor prenses... :))