Uyduruk Prenses

''En cici eşyalarım #2''

Sizlere daha önce de evde severek kullandığım en cici eşyalarımdan bahsetmiştim.
Şimdi sıra geri kalanlardan birkaçında..

İsveç'de cam önlerine bu tarz lambalar koymak çok yaygın..Dışardan da süper şirin görünüyo her evde bu tarz lamba olması.Bunu geçen kış Christmas'ta almıştım ve çok seviyorum..

Bu gelin ve damat bebeklerimin anısı çok büyük bende..
Biricik eşimle çook eskiden beri beraberiz.
15-16yaşlarındayken eşimin aldığı hediyedir damat bebek.Kısa bir süre sonra da gelin bebeği ben ona almıştım hediye olarak.Vee geçen sene evlendiğimizde bu bebeklerde sonunda birbirlerine kavuşmuş oldular:)

Son olarak balıklı nazar boncuğumda..Geçen kış bir İstanbul seyahatimizde almıştım bu duvar süsümüzü.Oldum olası nazara çoook inanırım ve korkarım.O yüzden de bunu hemen kapının girişine astım.

İşte sevdiğim cici eşyalarımdan birkaç tanesini daha gördünüz..
3.bölümde görüşmek üzere mucks..

4 yorum..:

Stil Direktoru dedi ki...

evet ya cidden çok yaygın bende şaşırmıştım yalnız o lambalardan bana da alsana ben sana yolalrım ücretini bittim şeker ya

uyduruk prenses dedi ki...

yaa canım ama burda sadece christmas zamanı çıkıyo bu tarz lambalar yanı şu anda yok:(
annemlerde istemişlerdi geldıklerinde alamamıştık..

Stil Direktoru dedi ki...

ok kuzum aklında olsun unutma ne olur mucx

ftm dedi ki...

geln we damat cok tatlı :)siz gibi :)