Uyduruk Prenses

''Çorapları boncuklama projesi''


Veee huzurlarınızda çoraplarımızı boncuklarla süsleme projesi..Bence çok kolay ve cici bi yöntem,seveceğinize eminim..Yalnız yıkarken makineye atmamanız gerektiğini hatırlatırım..Haydi becerikli modacılar iş başına.
Mucks..
(shesabetty.typepad.com)



4 yorum..:

Stil Direktoru dedi ki...

Bunu sen mi yaptın canım, üzerinde blog adrseni yazmışsın da?

uyduruk prenses dedi ki...

hayır ben yapmadım yazının altında nerden aldığım yazıyor zaten ama resimi ben değiştirdiğim numara ekleyip,önce sonra yazdığım için adresimi yazdım..sonuçta emek verip uğraştığım için yazdım..ama postun altınada ekledim kaynagını..Sence nasıl yapmalıyım???

Stil Direktoru dedi ki...

uyduruk prensescim image collage by uyduruk prenses yazarsan asıl sahibine de ayıp olmaz birtanem mucx

uyduruk prenses dedi ki...

tesekkurleeeeer mucks:)