Uyduruk Prenses

''Biraz acı çekelim:Yaprak Dökümü izleyelim.....''
















Uzun bir yaz tatilinden sonra çok sevgili dizilerim yeni bölümleriyle başlıyor,oleeey..

Severek izlediğim diziler arasına gireli bikaç sene oldu Yaprak Dökümü...(ne yaprakmış ama senelerdir döküle döküle bitmedi..)

Bu diziyi neden seviyorum inanın ben de bilmiyorum..Bir dizide hiç mi güzel bi olay olmaz,hayat bu kadar zor ve karanlık mı??
Özellikle biricik eşim bu dizi hakknda 'izleyince dünya başıma yıkıyo,içim kararıyo'..türü yorumlar yapıyo ve bence de haklı..

Ama ben hala ve hala Yaprak Dökümünü heyecanla bekleyip zevkle izliyorum ve izlicem..
Galiba ben acı çekmeyi seviyorum veya fazla melankoliğim sizce????

1 yorum..:

Free Siyaset dedi ki...

yaprak dökümü mü... öğyk allah korusun... tez zamanda yayından kaldırılsın... insanımız rahat etsin...

şaka şaka... :)))