Uyduruk Prenses

''Pufidik star''



Ajda Pekkan'ın bir konseri için giydiği bu kıyafeti görünce aman Allahım bu ne hal dedim kendime..
Giydiği kıyafetlerle adından sıkça söz ettiren Ajda Pekkan bu seferde bundan eksik kalmamış diyorum..
Çılgın popstarımız mini payetli elbisesi,çorapları ve o pufidik botlarıyla göz yorucu olmuş bence.
Keşke diyorum o tüylü kar botları yerine yüksek topuklu bir diz üstü çizme giyse tam pop star olmaz mıydı ne dersiniz??
(hurriyet.com.tr)

8 yorum..:

Aicha! dedi ki...

Bu ne bea Taylor Momsen mı sanmış kendini :) Biri şu teyzeye kaç yaşında olduğunu hatırlatsın :)

uyduruk prenses dedi ki...

haklısın aicha ne yapsa yakışıyo bu kadına diyordum ama bu da olmamış yani....

Sıla Yılmaz dedi ki...

ama ayağı kırık bildiğim kadarıyla bunları giyip üzerine tül falan sarıyorlar idare etsin görüntü diye
son birkaç konserine de bu şekilde çıktı

uyduruk prenses dedi ki...

aaa bilmiyordum siu gecmişler olsun o zaman....

Sıla Yılmaz dedi ki...

tv de görmüştüm bende ilk açık renk ugg giymişti :)

modamakyajveben dedi ki...

evet ayagı alcıdaydı.o yuzden bu sekılde kamufle edıyodu.ama su an cıktı sanırım alcıdan.ama bu foto o alçılı konserınden,çünkü bu kıyafetını hatırlıyorum

uyduruk prenses dedi ki...

valla kızlar bilemiyorum bu yeni bi foto son konserinden..Belki de çıkmamıştır daha alçısı belki de pek sevmiştir bu botları bilemedim:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

yani yenimi eskimi bilmiyorumda tv de öyle görmüştüm cnm ben..

bu arada şu kelime doğrulamayı kaldırsan :(