Uyduruk Prenses

''Bebişlerin de plakaları var''

İlk Stockholm'de gördüm bebek arabası plakalarını ve görür görmez resmen bayıldım.
Burda neredeyse tüm bebeklerin arabasının bir plakası var.
Bu şipşirin plakalarda bebeğin ismi,doğum tarihi ve ülkesinin bayrağı var.Plaka için internetten sipariş veriliyor ve evinize teslim ediliyor.Burada fiyatı 200kron yani yaklaşık 40TL.İsterseniz sitenin adını verebilirim..
Çoook tatlılar ama değil mi????
Güncelleme 2015; artık bu plakaları Türkiye'de de Bebekplakasi.com adresinden temin edebilirsiniz.

2 yorum..:

Adsız dedi ki...

merhaba araba plakasına bayıldım bende arıyorum bebegim icin hangi side banada söylermisiniz almak istiyorum

uyduruk prenses dedi ki...

http://www.barn-baby-bebis-namn-presenter-shop.se/barnvagnsskylt bu adresten bulabilirsiniz,turkiyeye gonderiyorlar mi bilmiyorum ama