Uyduruk Prenses

''Veee yemek zamanı''


İlk olarak size yemek konusunda hayatımı kurtaran bir siteden bahsetmek istiyorum
Ne zaman tarifini bilmediğim yeni bir yemek denemek istesem ilk olarak buraya bakıyorum ve sonuç harika oluyor..
Tarifler,hayatında hiç yemek yapmamış bi insanın bile rahatlıkla anlayıp yapabileceği şekilde açık açık anlatılıyor.Bu siteyi ilk evlendiğim zaman bana söyleyen sevgili Ully'e çook teşekkürler...

Size bahsetmek istediğim diğer bi site ise http://www.cookingbynumbers.com/frames.html
Siteye girip,o gün buzdolabınızda ne varsa işaretlediğinizde sizin malzemelerinizle yapılabilecek uygun yemek tarifleri karşınıza çıkıveriyor.Süper akıllıca düşünülmüş bi site.Ben henüz bir tarif denemedim burdan.
Keşke bu sitenin Türk yemeklerine uygun versiyonu olsa süper olurdu diye düşündüm..
İkisine de bi göz atın derim pişman olmazsınız.....
Mucks..

1 yorum..:

Style Tricks dedi ki...

Rica ederim şekerim :) Muucck!