''Kısır istiyoooruuum..''


Akşamın bu saati ve canım inanılmaz kısır çekiyor..
Ben tam bir kısır delisiyim,önüme konan koca bir kısır kabının hepsini kolayca bitirebilirim.
Zaten evde yaptığım kısırlarda biricik eşim,karısının kısır canavarı olduğunu bildiğinden 1-2tabak alıp gerisini bana bırakıyor:)
Bu saatte kalkıp yapsam mı diyorum ama yok yediklerime dikkat ettiğimden yapmam..
Bu arada kısır yaparken işinizi çok kolaylaştaracak ufak bir tavsiye;
Bulguru haşlamak için eklenen sıcak suya kısır için gerekli salçayı eritip karıştırıp öyle bulgura dökerseniz bulgur şişince kendiliğinden kıpkırmızı salçalı hazır oluyor.Yani sonradan salçayı yedirmeye uğraşmıyorsunuz...
Kısır yaparsanız aklınızda bulunsun derim..
Mucks..
(portakalagaci.com)

7 yorum..:

Aicha! dedi ki...

Hayde benim de canım çekti :) Bende kısır delisiyimdir azcık koca koca kaplarla yerim :)

trendsandshopping dedi ki...

Canım şu hayatta vazgeçemeyeceğin yiyecekleri say deseler başta kısırı sayarım, çevremdeki herkes de bilir bunu. Daha bugün yine yaptım. Evdekiler bıktı iki günde bir kısır :))
Senin yöntemi deneyeceğim bir daha ki sefere.

Nillo dedi ki...

yaa postu görürgörmez ağzım sulandı desem:D canım çok çektii ben de bir kısır canavarı olarak bir oturuşta 3 koca tabak dolusu kısır yiyebilirim
bu arada tavsiye için tesekkurler bundan sonra oyle yapıcam;)

meraklıbeti dedi ki...

ayyy ayy nefis gözüküyo,bir an önce doğurmak istiyorum yoksa pis boğazlıktan,çok kilo alıcam:)))))

uyduruk prenses dedi ki...

aicha,trendsandshopping ve nillo biliyorum çook kötüyüm canınızı çektirdiğim için özür:)
meraklı beti senden ayrıca özür hamile hamile canın istediyse diye:)

meraklıbeti dedi ki...

yok estafurullah,ama görünen o ki herkes hamile gibi aşermiş:))işte bu kısırın cazibesi:)

Aicha! dedi ki...

Yaşasın kısır gücü :)