Uyduruk Prenses

''İsveç'te manikür''

Stockholm'de yaşadığımdan manikür pedikür türü ihtiyaçlarımı burda karşılamak durumundayım.
Bundan birkaç ay önce burda manikür yaptırma hatasında bulundum.Toplam manikür;3dakika törpüleme,1dakika krem sürme ve 3dakika oje sürme işlemiyle bitti.Ve sonunda Türkiye'dekinin 3katı para vererek eve geldim.Tırnak diplerindeki etlerime dokunulmadı bile ne bi kesme ne bi itme,sıfır.Sorduğumda hastalık geçme riski olmasın diye burda yasak olduğunu öğrendim.Ama sonuçta ellerim kesinlikle manikürlü gibi olmadı.

Vee geçen Ankara ziyaretimde arkasında tırnak dibi etlerini kesen bi parça olan muhteşem bir törpüyle karşılaştım(solingen marka).Artık anlamsız paralar vermeden evde yapıyorum manikürümü..
Kesinlikle çok güzel oluyor,en azından burda yapılandan.
Eğer sizin de kuaför için vaktiniz yoksa yada yurtdışında yaşıyorsanız alın derim pişman olmazsınız:)

2 yorum..:

modamakyajveben dedi ki...

ben manikür özürlüyüm,yapamıyorum resmen.
bu aletin fotosunu cekip koyarmısın,bide nasıl yapıldıgını anlatırmısın.

uyduruk prenses dedi ki...

modamakyajveben'cim sana törpümün resmini koyuyorum.Arka kısmındaki metal küçük parçanın oyuk olan kısmıyla tırnak etlerini itince kesiliyo kendiliğinden.Pek anlatamadım ama alırsan kesin yapabilirsin çook kolay..