Uyduruk Prenses

''Sonbahar..''

Yaz bitti..Tatil dolu,yolculuk dolu,neşe dolu bir yaz bitti..
İsveçe sonbahar geldi bile..Havalar hafif hafif soğuyor,esen rüzgarların şiddeti yavaş yavaş artıyor..
Depodan çizmelerimi çıkarsam,yazlıkları kaldırıp kazaklarımı düzenlesem demeye başladım bile.
Bu ara o güzelim yemyeşil yapraklar sararıp birer birer dökülmeye başladılar..Bi yağmurlarımız eksik,onlar da kendilerini yakında gösterirler eminim..

Sonbaharı pek sevmem.Hüzünü hissettirir bana hep..Belki sonrasında kış gelecek,karanlık günler başlayacak diye sevmiyorumdur.Buralarda kış daha da bi zor geçtiğindendir belki de.
Ağustos doğumluyum,yani ben tam bir yaz kızıyım,güneş olmadan çok mutsuz oluyorum..Bu yüzdendir ki eşim bana güneş der,bu yüzdendir ki birgün bi kızım olursa adını Güneş koymak isterim..
Anlaşılan bu sonbaharın hüznü beni çoktaaan sarmış bile aman sizi de sarmasın benim yüzümden..
Mucks..

3 yorum..:

Sıla Yılmaz dedi ki...

ben kış çocuğuyum ama yazı da çok seviyorum.. kışın sadece holiday season denilen yılbaşı dönemini seviyorum :)

uyduruk prenses dedi ki...

haklısın siu o dönemi ben de severim tatil ne de olsa:)

PINK PRINCESS dedi ki...

:)Bende yaz çocuğuyum,kışı da ayrı bi severim:)