Uyduruk Prenses

''Güzel bi alışveriş günü''


Bugünü havanın da güneşli ve sıcak olmasıyla alışveriş günü olarak ilan ettim..
Sonuç gayet güzel oldu..H&M'den çok severek giyeceğimi tahmin ettiğim yeni cicilerimi aldım ve günün sonunda gene yüzüme o haylaz gülümseme yerleşiverdi:)

Bildiğiniz gibi H&M İsveç markası ve adımınızı attığınız her yerde var..Burda giymeyeni neredeyse dövüyorlar:)Yeni çıkan her ürün kapış kapış bitiveriyo,hele ki indirim zamanında resmen savaş çıkıyo.

Biliyorum henüz Türkiye'de yok ama eğer yurtdışına çıkma imkanınız olursa mutlaka H&M'e uğrayın derim..Bi iki parça almadan çıkamayacağınıza bahse girerim:)
Mucks..



2 yorum..:

Unknown dedi ki...

dört gözle beklşyorum..bir sürü marka geldi de niye h&m gelmiyor bir türlü anlamıyorum...

uyduruk prenses dedi ki...

eveet haklısınız..Ben istinye parkta mağaza acmak istediklerini fakat cok fazla çin malı urunleri oldugundan izin alamadıklarını duymuştum ama bilemiyorum tabi ne kadar doğru:)