Uyduruk Prenses

''Espirili ayaklar''


Karşınızda tasarım harikası ayakkabı ve terlikler..
Ayakkabı tasarımına biraz espirili yaklaşmışlar pek de şeker olmuşlar ne dersiniz??
(toxel.com)

3 yorum..:

Stil Direktoru dedi ki...

arabaya bittim, ttlım nacizane yazıyorum o kadar belki atladın ama alıp ekleme bloguna sen iyi niyetli olsan da bu etik olmaz, resimleri aldığın kaynakları da linkli olarak yazsan daha şık olur sevgiler

uyduruk prenses dedi ki...

canım aslında tam olarak ne dediğini anlamadım ben yazının en altına kucucuk 'toxel.com'yazdım zaten.Sen linkli olarak koy mu demek istedin ben daha cok yeniyim ögreniyim senden:)

Stil Direktoru dedi ki...

yes kuzum linkli yaz bak benim blogda yanda blog bilgileri var yeniyim diyorsun ya bir çok şey izah ettim blogger hakkında ona bak işine yarar hatta linkwithin bile ekle mucx