Uyduruk Prenses

''Uyduruk prensesten tavsiyeler''

Yıllarca hep 'çok zayıfsın biraz kilo al,bi 5kilo alman gerekiyor,bunu da ye,şunu da ye'gibi sözler işiterek büyüdüm.Gerçekten de gereksiz bi zayıflığım vardı.Giydiğim kıyafetler üzerimde istediğim gibi durmuyor,36beden bol geliyo 34 de dar oluyordu.
Taaaa ki evlenene kadar.Geçen sene evlenip bir senede 4kilo alınca yıllardır aradığım vücuduma kavuşmuş oldum.Şimdi 36-38beden giyiyorum ve giydiklerimi kendime yakıştırıyorum.

Ama bu mutluluğumun kısa sürmemesi için şu anda gayet dikkat ederek yaşıyorum.Benim uyguladığım ve tavsiye ettiğim bazı ipuçları:
  • Haftaiçi,özellikle akşamları evde çorba,sebze türü yemekler yiyorum.
  • Akşam yemeğinden çok doymadan kalkarım,eğer ilerleyen saatlerde acıkılırsa meyve yerim.
  • Yiyecekleri ağzımda uzun uzun çiğneyip yutarım.(başarılı olduğum bi madde)
  • Günde en az bir kere yeşil çay içerim.
  • Bol bol su içmeye çalışıyorum(bu konuda başarısızım)
  • Sağlıksız yemekleri cuma,cumartesi akşamları yerim,gene de çok da abartmadan.
  • Yemeklerde mutlaka salataya yer veririm.(böylece yemeğe veya ekmeğe çok yüklenmiyorum)
  • Haftada en azından 2gün yürüyüş yapmaya çalışırım.(tempolu ve en az 8000adım)
İşte böyleee.Tavsiyeler benden uygulaması sizden...
Mucks..

0 yorum..: